בוניטה דה מס יוצאת באריזות חדשות וממתגת את ליין ההלבשה התחתונה הספורטיבי בהשקעה של 1,000,000 שקלים. מרחיבה את פעילותה, ומשיקה אריזות מיוחדות עליהן יתנוסס הלוגו החדש, עבור ליין ההלבשה התחתונה הספורטיבי של המותג.
הלוגו החדש הדומה בעיצובו ללוגו האותנטי של המותג, הינו נמרץ וסוחף ומשדר דינאמיות, חיוניות, אנרגטיות ופעלתנות.
החברה, בראשותו של צ'רלי זיתוני, תשקיע במיתוג הליין הספורטיבי סכום ראשוני של 1,000,000 שקלים ובחודשים הקרובים תעלה החברה גם קמפיין, בו יוצג הליין הספורטיבי באמצעות משרד הפרסום בנדה. לדברי גולן בן דוד מנכ"ל פרסום בנדה "המיתוג החדש בא למנף את המותג ולהעמיק את פעילותו גם בתחום ההלבשה התחתונה הספורטיבית. הלוגו עוצב באותה שפה תקשורתית של בוניטה דה מס עם שיק ספורטיבי המאפיין את הדגמים".
ליין הספורט, המיועד ללבישה בזמן פעילות מוגברת, כולל מוצרי הלבשה תחתונה ביניהם חזיות רכות המונעות הזעת יתר עשויות בד מיקרופייבר, בעלות רצועת אחיזה בודדת וגם חזיות כותנה בעלות בד כפול תומך, המגובה בחירורים קטנטנים המהווים מעין פתחי אוורור.
בוניטה דה מס משווקת את מוצריה ברשתות הגדולות להלבשה תחתונה ברחבי הארץ.