חברת UMI, באמצעות arc אינטראקטיב מקבוצת arc worldwide, העלתה קמפיין ייחודי לשברולט אבאו 5 החדשה, הממחיש את היותה חסכונית בדלק.
במסגרת המהלך, שלחה החברה חביות "דלק" כטיזר לכ-300 מנהלי ציי רכב המפנה לאתר
www.savenow.co.il. המהלך, שכלל שילוב חדשני של ON LINE ו-BTL תוכנן כפנייה למנהלי ציי רכב בחברות וארגונים במטרה להמחיש להם בדרך קריאטיבית כי שברולט אבאו 5 החדשה - הינה החסכונית ביותר בדלק ומראה בדרך מקורית כמה ק"מ עברו מכוניות החברה וכמה דלק (וכסף) ניתן היה לחסוך בכל רגע נתון במידה ועובדי החברה היו נוסעים בשברולט אבאו 5 החדשה.
במסגרת הקמפיין, הוקם מיני סייט ייחודי המסביר כי צריכת הדלק של אבאו 5 הינה 15.63 ק"מ לליטר ההופכים אותה למכונית החסכונית ביותר בצריכת דלק, לצד עוצמת ביצועים ורמת אבזור גבוהות במיוחד.
בנוסף, מאפשר המיני סייט להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון. עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו לבחור את הצבע האהוב עליהם.
קרדיטים:
מנכ"ל: תימור גורדון.
מנהלת לקוחות: אריאל גלר.
תקציבאי: אסף כהן.
סמנכ"ל קריאייטיב: אייל כרמי.
קופירייטר: מאיר אוחנה.
ארט דיירקטור: אסף לופו.
עיצוב: ודים צלף דויד ביטן.
תכנות: לירז שילקרוט.
מנהלת מותג שברולט: גלית עיני.
חברת UMI:
יוניברסל מוטורס ישראל בע"מ, הוקמה כמיזוג בין יבואניות הרכב ליאו גולדברג וחברת המזרח לשיווק מכוניות, יחד עם ענק הרכב האמריקני GM ג'נרל מוטורס. החברה, שהחלה את פעילותה בספטמבר 1993, מייבאת, משווקת ומשרתת את דגמי קאדילק, ביואיק, האמר, שברולט, איסוזו, אופל וסאאב.