X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איקאה ישראל
▪  ▪  ▪

איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2009 ומציגה לשנה הקרובה מגוון כולל של כ-7,500 רהיטים, כלים ואביזרים מוצרים לעיצוב הבית, למעלה מ-30% מהם חדשים, ומשיקה מחלקת רצפות פרקט להרכבה עצמית. איקאה גם פותחת את שנת הקטלוג בסימן ירוק ומכריזה על מדיניות התורמת לאיכות הסביבה. זהו הקטלוג התשיעי של איקאה בישראל והוא יופץ בהיקף נרחב לכ-1.25 מיליון בתי אב בהשקעה של 8.5 מיליון שקלים.
מגוון הרהיטים והאביזרים גדל השנה בכ-15% ל-7,500 מוצרים, מתוכם כ-2,875 חדשים. הקטלוג עצמו מציג כ-3,543 פריטים מהמגוון. את המגוון כולו ועדכונים שוטפים לגבי מלאי המוצרים ניתן לראות באתר האינטרנט. שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "גם השנה שמנו דגש על חידוש משמעותי של מגוון המוצרים בחנות מתוך רצון להעניק ללקוחותינו עוד סיבות לבקר בחנות, המגוון מתחדש לאורך כל השנה. חידושים אלה נובעים מחדשנות טכנולוגית, שינויים בסגנון החיים, ממגמות חדשות בעיצוב ובצורך ברענון".
הקטלוג מתמקד בעיצוב הבית לפי סגנון החיים האישי ושם דגש על מתן פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, מנקודת מבט של 60 שנות ניסיון. הקטלוג מציג לראשונה את קולקציית הנוער, הכוללת רהיטים ואביזרים לחדרי ילדים ונוער, תחום אותו איקאה הרחיבה לאחרונה, ומתמקד גם בסלון כלב לבו של הבית ושל חיי המשפחה, במטבחים ובחדרי השינה.
כמדי שנה מחירי הקטלוג תקפים עד ה-31.8.2009. לאחר ארבע שנים רצופות של הורדות מחירים, השנה, למרות עליית המחירים של כ-15% במחירי חומרי הגלם והשינוע, איקאה העלתה את מחירי רק בכ-5% בממוצע, לאחר שבמהלך השנים האחרונות ירדו המחירים מעל 10% בממוצע. "איקאה מחויבת לעיקרון המחיר הנמוך וספגה את מרבית עליות המחיר שאפיינו את השווקים הבינלאומיים בשנה האחרונה", אומר גבאי. "גם לאחר העלאת המחיר, איקאה מציעה את מגוון המחירים האטרקטיבי ביותר בשוק הריהוט והעיצוב לבית בישראל".
השנה לראשונה איקאה ישראל גם הדפיסה קטלוג ייחודיי בגודל XL המיועד ללקוחות המחלקה העסקית. קטלוג זה יוצג גם בעמדות שונות ברחבי החנות לעיון המבקרים. לדברי גבאי, המחלקה העסקית, אשר החלה פעילותה לפני כשנתיים וחצי, רשמה גידול מרשים, כאשר בסוף שנת 2007 הסתכמו מכירות המחלקה בכ-9 מליון שקל, פי שניים מהמכירות שהתבצעו בשנת 2006.
מה חדש?
הקטלוג השנה כולל 100 עמודים נוספים, המציגים יותר פתרונות אחסון, יותר תמונות השראה ויותר מוצרים חדשים. כמו-כן, מדריכי הלקוח יהיו מרוכזים בסוף הקטלוג להכנת הלקוח לקראת הביקור והקנייה בחנות.
איקאה משיקה מחלקה לרצפות פרקט בשמונה צבעים אפשריים, ממגוון חומרים, רובם ממוחזרים: פורניר, אריחים ולמינציה. בסוף 2009 תציע המחלקה גם עץ טבעי. הפרקטים ניתנים להרכבה עצמית.
מגוון הריהוט גדל וכולל, בין היתר ספות מיטה חדשות, פתרונות חדשים לאחסון אביזרי מולטימדיה שמותאמות לטרנד הטלוויזיות השטוחות ומערכות קולנוע ביתי. כמו-כן, תושק קולקציה חדשה לבני נוער Total Look, אשר תכלול פתרונות כוללים לצעירים, בהם פתרונות ריהוט לתחומי אחסון הבגדים, לבוש ואביזרי אופנה. פתרונות ריהוט לסביבת העבודה והמשחקים, פתרונות לתחום השינה ופתרונות ריהוט לסוגיית האירוח וההירגעות.
בנוסף, איקאה פותחת את שנת הקטלוג בסימן ירוק ומתחילה החל מה-9.9.08 למכור את שקיות הפלסטיק במחיר חצי שקל לשקית קטנה ושקל לשקית גדולה, במטרה לעודד צמצום השימוש בשקיות. כל ההכנסות ייתרמו לעמותת אקי"ם אותה איקאה מאמצת מזה ארבע שנים. במקביל איקאה הוזילה את מחיר השקים הכחולים הרב פעמיים שלה ל-3 שקלים ומבטיחה עליהן אחריות לכל החיים. מהלך זה הוא חלק מאימוץ מדיניות תרומה לאיכות הסביבה המתבטאת בהפיכת החנות לחסכונית יותר באנרגיה ובנייר, עידוד מחזור בקרב העובדים והמבקרים על-ידי הצבת פחי מחזור בכל מתקניה ועוד. גבאי: "כל מוצרי איקאה מיוצרים, תוך התחשבות מקסימאלית באיכות הסביבה ומתוך אחריות חברתית, הכוללת חסכון במשאבים, שימוש בחומרים ידידותיים לאדם ולסביבה ודאגה לזכויות האדם".
קטלוג איקאה מודפס השנה בכ-200 מיליון עותקים, ב-27 שפות, ב-36 מדינות ברחבי העולם ומהווה את הפקת הדפוס הגדולה בעולם לאחר התנ"ך.
הקטלוג הוא הכלי השיווקי העיקרי של איקאה ומהווה כמחצית מתקציב השיווק של איקאה ישראל. מסקר שנערך לאחרונה בישראל על-ידי איקאה העולמית עולה, כי ל-80% מהאנשים שקיבלו את הקטלוג הוא מסייע בהכנה ותכנון לקראת הביקור בחנות. ול-77% מהאנשים הקטלוג מעניק השראה לעיצוב הבית.
אודות איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 283 חנויות ב-36 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-19.8 מיליארד יורו בשנה שהסתיימה ב-31.8.07. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 522 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים - בשנה שעברה הודפסו 191 מיליון קטלוגים ברחבי העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות חנות ענק ששטחה 23,000 מ"ר הממוקמת במחלף פולג בנתניה. מאז פתיחת החנות בישראל ביקרו בה למעלה מ-16 מיליון מבקרים.

תאריך:  20/08/2008   |   עודכן:  20/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il