X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית האופנה גלית לוי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת "אקספוז" המשווקת את מותגי בגדי הים "בננה","לי קופר" ו"גלית לוי", מחדשת בימים אלו חוזה עם מותג בגדי הים "גלית לוי" לשנתיים נוספות עם אופציה לעוד שנתיים.
מותג בגדי הים "גלית לוי" פונה לקהל נשים צעירות ומבוגרות כאחד, המחפשות אחר המראה הזוהר והיוקרתי גם על שפת הים. קולקציית המותג, פרי עיצובה של גלית לוי מדגישה את המראה הזוהר והמושקע, ומתבססת על ערכים כאיכות, יוקרה וסטייל. הקולקציה משלבת טכניקות של עבודת יד מרובה, כולל שזירות חרוזים ופאייטים, שימוש בעבודת שכבות, שזירת חוטי זהב וכסף והדבקות של יהלומים וניטים להענקת נפח ממדי לבגדי הים.
אמיר הברפלד, מנכ"ל אקספוז, מוסר: "מאז תחילת התקשרותנו עם מעצבת האופנה גלית לוי ב-2006 ליצירת קו בגדי ים משותף, הצלחנו לבסס את המותג כאחד מהמובילים בשוק בגדי הים בישראל, ואני שבע רצון על שיתוף הפעולה, שלאורו החלטנו לחדש את החוזה עם גלית לשנתיים נוספות. קו בגדי הים שפיתחנו עם גלית פונה לנישה בוגרת יותר, של בנות 25 ומעלה, נתפס כיוקרתי ודגמיו מיוצרים במהדורות מוגבלות בלבד. אנו צופים כי שוק בגדי הים ילך לכיוון ממותג יותר ויותר ואנו רואים במותג גלית לוי ובשיתוף הפעולה עימה כבעל ערך רב לפעילות לחברת אקספוז".
המעצבת גלית לוי מוסיפה, כי "ההתקשרות עם חברת 'אקספוז' הביאה למתיחת המותג 'גלית לוי' ואפשרה לי להיכנס לקטגוריה חשובה באופנה. אני מברכת על שיתוף הפעולה הפורה בינינו ורואה בו ערך חשוב התורם לשתי החברות. מותג בגדי הים בעיצובי נותן מענה לנשים המחוברות לאופנה, מעריכות איכות וייחודיות. קטגורית בגדי הים פועלת בהתאם למגמות האופנה ולכן חשוב שבקטגוריה זו יפעלו אנשים המחוברים לאופנה, מקצועיים ובעלי ניסיון המסוגלים לתרגם אותן מגמות גם לתחום בגדי הים".
אודות חברת אקספוז:
חברת אקספוז אופנה בע"מ החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005. 51% ממניות החברה מוחזקות על-ידי חברת "קונספט שיווק" בבעלותו של גידי גולדפינגר, יבואנית לי קופר בישראל-אופנה ג'ינסים וחולצות. 49% ממניות החברה מוחזקות בידי חברת "קורל" בבעלות אמיר הברפלד, המשווקת את מותג לי קופר בגדי ים ובננה. משרדי החברה ממוקמים בקיסריה. חברת אקספוז מתייחסת למספר קטגוריות בתחום האופנה: בגדי ים-מותגים כמו בננה, לי קופר, גלית לוי בגדי ים. הלבשה תחתונה נשים-לי קופר ודמויות מצוירות. הלבשה תחתונה גברים-מותג לי קופר הלבשה תחתונה ומצויירים. גרבונים-מותג Golden Lady.
אודות בית האופנה גלית לוי:
בית האופנה לשמלות כלה וערב של גלית לוי הושק בשנת 1994 ברחוב דיזנגוף בתל אביב. לפני כ-4 שנים הורחבה פעילות המותג לייצוא לכ-12 נקודות מכירה ובתי כלבו באירופה ובארה"ב. במקביל, מפעילה לוי בניו-יורק שואו-רום (אולם תצוגה לקניינים) וחנות לשמלות כלה וערב בלוס אנג'לס. חנות דגל נוספת עתידה להיפתח בשנה הקרובה במלון פלאזה מנהטן. לאחרונה, השתתפה לוי בשבוע האופנה בתצוגת הוט קוטור ברומא. ב-2006 החל שיתוף הפעולה עם חברת אקספוז ביצירת קו בגדי ים תחת המותג 'גלית לוי' ובעיצובה.

תאריך:  20/08/2008   |   עודכן:  20/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוטן
- הודעה מטעם חברת עלונים לדיוור ישיר
יהושע מור יוסף
- הודעה מטעם חברת רימון
נאוה עינבר
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
נטע סטוקליצקי
- הודעה מטעם קבוצת אלעד
יפה
- הודעה מטעם המרכז הרפואי אסף הרופא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il