בונזו, מזון הכלבים המוביל בישראל, משיקה לכבוד השנה החדשה לוח שנה אשר את דפיו מעטרים כלבים, זוכי התחרות "קליק בין חברים". ההשקעה הכוללת בלוח השנה נאמדת בכ-100,000 שקלים.
במסגרת התחרות הוזמנו בעלי הכלבים לשלוח תמונה של חברם הנאמן בסיטואציות אופייניות בבית לאתר בונזו. התמונות שנשלחו הוצגו באתר בונזו ודורגו על-ידי הגולשים. 12 הכלבים נבחרו על-ידי אלפי גולשים וזכו להפקה ייחודית ויום צילום בסטודיו של צמד צלמי האופנה המובילים בארץ גיא כושי ויריב פיין.
במסגרת שיתוף פעולה עם עמותת "תנו לחיות לחיות", כל ההכנסות ממכירת הלוח שנה הן קודש לפעילות העמותה. ניתן לרכוש את הלוח תמורת 55 שקלים, דרך אתר העמותה
www.letlive.org.il, ובטלפון יעודי.
ענבר בן צבי, מנהלת שיווק ביופט, יצרנית "בונזו": "ביו-פט, יצרנית בונזו, פועלת בתחושת אחריות חברתית ומחויבות אישית למען בעלי החיים בישראל. סלוגן המותג לאורו אנו פועלים 'כי לחברים נותנים יותר' משקף פעילות ומחויבות אמיתית ובפרוס השנה החדשה, אנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות לשלב שני דברים שחשובים לנו ביותר: לוח שנה מקסים וייחודי לאוהבי בעלי החיים ותרומה לעמותה חשובה, אשר מצילה ודואגת לבעלי החיים בישראל".