חברת ניופאן, המובילה בתחום החשמל והאלקטרוניקה בישראל, עולה לקראת החגים בקמפיין טלוויזיוני חדש לקידום תנורי האפייה מבית דלונגי האיטלקית.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי בהיקף של כמיליון שקלים, מבליט את המוניטין של המותג דלונגי, המתמחה למעלה מ-100 שנים בייצור מוצרי חשמל מתקדמים בתחום המזון, הבישול והאפייה והוא יכלול חסויות בערוץ 2 ומודעות בעיתונים.
הקמפיין מדגיש את היתרון היחסי של דלונגי: מותג ותיק, מקצועי ומוביל שקיים כבר 100 שנה, באמצעות הצגת הטיימר שבתנור, אך במקום להראות שעות/דקות הוא מראה שנים: 1908-2008. הסיסמא המובילה את הקמפיין: "תנורי דלונגי מגישים לכם אוכל נפלא כבר 100 שנה". בסרטון מוצג תנור אדום מעוצב וחדשני של דלונגי המחזק מסר זה של העוצמה שבוותק, איכות ומקצועיות, תוך שמירה על חדשנות טכנולוגית ועיצוב מתקדם. הקמפיין יימשך מספר שבועות.
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן טלקום", "ניופאן IT", הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון Haier ,TOSHIBA ,BOSE ,JBL, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, מולינקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, ו-HTC. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-700 מיליון שקלים.
קרדיטים:
מנהלת לקוחות - ענת לבנטון.
סופרווזרית - שירי הלמן.
תקציבאית - גוני יעקובוביץ.
פלנרית - חן עזרא.
מנהל קריאטיב - טל ריבן.
ארטדירקטור - אפרת ימין.
קופירייטרית - ענבל ברק.