013 נטוויז'ן חונכת שירות חדש ללקוחותיה ותהיה לספקית האינטרנט היחידה שתומכת בתוכנת המסנג'ר. החל ממחר מאות נציגי התמיכה הטכנית יעניקו תמיכה טכנית ללקוחות החברה המשתמשים בתכנת המסנג'ר. בשלב הראשון התמיכה תהייה בתוכנת windows live messenger מבית מיקרוסופט, בשגיאות התחברות לשירות המסנג'ר ובהגדרות של תוכנות ההגנה הפופולאריות ביותר לעבודה עם המסנג'ר.
שירות התמיכה במסנג'ר נועד על-מנת להעניק מענה ללקוחות החברה אשר המסנג'ר מהווה כלי מרכזי בחיי היומיום שלהם וכן על-מנת להרחיב ולשפר את מגוון השירותים אותם מציעה החברה ללקוחותיה. 013 נטוויז'ן מכשירה נציגים רבים לטובת מוקדי התמיכה על-מנת להעניק שירות מקצועי ויעיל, תוך התחשבות בצרכים שונים ומגוונים של לקוחות החברה.
קרן שתוי סמנכ"ל לקוחות פרטיים: "013 נטוויז'ן מאמינה כי פריצת הגבולות ותמיכה בתוכנות צד שלישי, יוצרת פער בין החברה למתחרות השונות ומגבירה את רמת שביעות הרצון של לקוחות החברה".