X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
▪  ▪  ▪

013 נטוויז'ן חונכת שירות חדש ללקוחותיה ותהיה לספקית האינטרנט היחידה שתומכת בתוכנת המסנג'ר. החל ממחר מאות נציגי התמיכה הטכנית יעניקו תמיכה טכנית ללקוחות החברה המשתמשים בתכנת המסנג'ר. בשלב הראשון התמיכה תהייה בתוכנת windows live messenger מבית מיקרוסופט, בשגיאות התחברות לשירות המסנג'ר ובהגדרות של תוכנות ההגנה הפופולאריות ביותר לעבודה עם המסנג'ר.
שירות התמיכה במסנג'ר נועד על-מנת להעניק מענה ללקוחות החברה אשר המסנג'ר מהווה כלי מרכזי בחיי היומיום שלהם וכן על-מנת להרחיב ולשפר את מגוון השירותים אותם מציעה החברה ללקוחותיה. 013 נטוויז'ן מכשירה נציגים רבים לטובת מוקדי התמיכה על-מנת להעניק שירות מקצועי ויעיל, תוך התחשבות בצרכים שונים ומגוונים של לקוחות החברה.
קרן שתוי סמנכ"ל לקוחות פרטיים: "013 נטוויז'ן מאמינה כי פריצת הגבולות ותמיכה בתוכנות צד שלישי, יוצרת פער בין החברה למתחרות השונות ומגבירה את רמת שביעות הרצון של לקוחות החברה".

תאריך:  15/09/2008   |   עודכן:  15/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il