בצל קריסת רשת בורגר-ראנץ', ועל-רקע הקמת מספר בלתי מבוטל של רשתות המבורגרים חדשות, רשת מסעדות ההמבורגרים אגאדיר תשיק היום (ב') אתר וידאו תדמיתי ומכירתי חדשני, בעלות של כ-400 אלף שקלים, המציג שלל ידוענים וכוכבי תרבות מקומיים בולסים המבורגרים בסרטונים ארוכים ללא עריכה בסגנונו של האמן והבמאי אנדי וורהול, ויכלול בין היתר גם שירות משלוחים און-ליין.
עמוד הבית של האתר החדש יציג בעמוד אחד, עשרים סרטוני וידאו 'תיעודיים' בני כ-10 עד 20 דקות כל אחד, אשר מצולמים ב-One Shot (צילום רציף ללא עריכה) ובמסגרתם כאמור מוצגים ידוענים רבים אוכלים המבורגרים לאורך כל הסרטון.
בין הידוענים המככבים באתר ניתן למצוא דמויות בולטות ו-'פחות מסחריות', דוגמת השחקנים ליאור אשכנזי, ניר (נירו) לוי ועמי סמולרצ'יק, כמו גם הזמרת לואיזה קהאן (סולנית להקת טרי פויזן) ואושיות תרבות תל אביביות דוגמת בעל המועדונים דוד טור. לינק לאתר החדש:
www.agadir.co.il.
על הקמת האתר אחראית חברת המיתוג והפרסום מוגרבי & ארנלדס, אשר תשיק את האתר בימים הקרובים בקמפיין פרסומי בהיקף של כ-300 אלף שקלים, באינטרנט, בעיתונות ועל-גבי שלטי חוצות. כמו-כן, מחר (יום ג') תקיים הרשת אירוע השקה רשמי ורב משתתפים, בהשתתפות ידוענים רבים ונציגים בולטים מהברנז'ה.
מחברת המיתוג נמסר כי: "האתר החדש מהווה נדבך משמעותי בבניית השפה המיתוגית החדשה של הרשת ומציג חוויות משתמש שונה וחלוצה, הן ברמה העיצוב והקונספט והן ברמה הטכנולוגית".
רשת אגאדיר הוקמה בשנת 1997 על-ידי איתן טרבלוס והיא כיום רשת מסעדות ההמבורגרים-גורמה הגדולה בישראל. הרשת מונה שישה סניפים בתל אביב, הרצליה, ראשון לציון, חיפה ואילת, ומחזיקה שירות משלוחים בפריסה ארצית.