X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מיקרוסופט
▪  ▪  ▪

צביקי גולדברג, מנהל (COE (Center of Excelence ניהול ידע ארגוני ופורטלים, בחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות, מטריקס מונה לתפקיד MRD - מנהל אזורי בתחום ה-Office system של מיקרוסופט.
תואר זה מעניק לגולדברג את הזכות לעבוד בשיתוף פעולה עם מומחי מיקרוסופט בעולם ומקנה לו גישה למאגרי המידע של מיקרוסופט בתחום ה-Office system. בנוסף, ייצג גולדברג את מיקרוסופט בפני לקוחות החברה ויעביר משובים מן הלקוחות לחברה.
גולדברג מתמחה בפיתוח של פורטלים ארגוניים ומוביל את מרכז ההתמחות של מטריקס בתחום של תוכן ניהול ידע ארגוני ופורטלים. לגולדברג ניסיון של למעלה מ-10 שנים בפיתוח, ייעוץ, ארכיטקטורה, ניהול והדרכה בטכנולוגיות מיקרוסופט השונות.
לדברי איתן קירשנבוים, מנהל שותפים בחטיבת האנטרפרייז במיקרוסופט: "מיקרוסופט מעניקה את התואר MRD לאנשים בעלי ניסיון רב וידע ייחודי בתחום. גולדברג הוכיח את עצמו כנציג נאמן למיקרוסופט וכבעל ידע נרחב ומעמיק בתכני מיקרוסופט ואין לי ספק כי ישרת את האינטרסים המשותפים של מיקרוסופט ושל שותפת הזהב שלה, מטריקס בכבוד ובכישרון".
עם קבלת התואר MRD בתחום ה-Office system, צביקי גולדברג הצטרף לקבוצה מצומצמת מאד של אנשים שמחזיקים בתואר בישראל. מיקי איטין, ממרכז ההתמחות של מטריקס בתחום של Dynamics CRM, מחזיק בתואר MRD בתחום ה-CRM.
אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-4,100 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, אופשור, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.
מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2007 הגיע לכ-1.3 מיליארד שקלים והרווח הנקי הגיע ל-79.5 מיליון שקלים. חברת המחקר STKI דירגה את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל. מניותיה של חברת מטריקס הגיעו לראש טבלת המניות הפופולריות ברשימת ת"א 100 בקרב הקרנות הגדולות במשק עם שיעור האחזקות הגבוה ביותר. הנהלת מטריקס נמצאת בעשיריה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על-פי דירוג העיתון כלכליסט. מטריקס נסחרת גם במדד היוקרתי של 20 החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20.
תאריך:  06/10/2008   |   עודכן:  06/10/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il