יו"ר מזרחי טפחות, יעקב פרי, יככב בקמפיין אינטרנטי למגזר סטודנטים, שהופק לקראת תחילת שנת הלימודים האקדמית החדשה, נועד לקדם את המודעות למגוון ההטבות שמעניק מזרחי טפחות לסטודנטים ולגייס אותם לשורותיו. הקמפיין שהופק באמצעות חברת קטע קטע, המציעה שירותי הפצה ויראליים בהשקעה של כ-350 אלף שקלים יעלה באינטרנט ויופץ באופן ויראלי לקהל היעד באמצעות דואר אלקטרוני, בלוגים ואתרים.
בקמפיין, מגלם פרי מנהל בכיר המגלה, כי אחד הבנקאים העניק למספר סטודנטים שהגיעו לבנק מענקים של 500 שקלים כל אחד, על דעת עצמו ועל חשבון הבנק. פרי שמלבד היותו יו"ר הבנק, שימש בעבר גם כראש השב"כ, מזמן את הבנקאי "לשיחה צפופה" במשרדו ונוזף בו על מעשיו, שמאלצים את הבנק "לישר קו" ולהעניק מעתה 500 שקלים לכל הסטודנטים שיצטרפו למזרחי טפחות. פרי אשר משמש כאמור, כיו"ר הבנק, לא קיבל שכר בעבור הקמפיין.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של הבנק מסרה, כי "הבחירה במדיום האינטרנט נבעה מקהל היעד של המוצר, סטודנטים שחשופים במידה גבוהה לאינטרנט ועושים שימוש קבוע בדואר אלקטרוני". גת ציינה, כי "על-מנת ליצור טריגר מעניין שידרבן את הלקוחות להעביר את הקמפיין הלאה, בחרנו ביו"ר הבנק יעקב פרי כפרזנטור לא שיגרתי, תוך שימוש במעמדו בבנק וברמיזות הומוריסטיות עדינות לעברו הביטחוני. לשמחתנו נענה יו"ר הבנק לבקשתנו והתגייס לטובת העניין תוך הפגנה של הומור עצמי משובח".
בין מגוון ההטבות של מזרחי טפחות לקהל הסטודנטים בנוסף למענק הכספי לכל מטרה בסך של 500 שקלים ניתן למצוא: נגן iPod shuffle משוכלל מתוצרת אפל, "חבילת תקשורת", הכוללת מחשב נייד, מדפסת וחבילת גלישה באינטרנט לתקופה של חצי שנה, וזאת בהחזר חודשי של כ-75 שקלים ב-60 תשלומים (באמצעות הלוואה על סך 3975 שקלים בריבית פריים), הלוואה של עד 60 אלף שקלים בריבית פריים, כרטיס אשראי "סטודנט חופשי", אוברדרפט ללא ריבית, פטור לשנה מעמלת מסלול סטודנט ועוד.