יריד המותגים חורף 2008, שייפתח ב-27 לנובמבר ויימשך שלושה ימים בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב, צפוי להניב מכירות בהיקף של 10 מיליון שקלים. ביריד ישתתפו כ-50 רשתות וחברות אופנה ומותגים שיציעו הנחות בין 80%-30%, וצפויים לבקר בו מעל ל-70 אלף איש.
בין המותגים השונים שימשיכו להציג השנה ביריד נמצא את: דיזל, רנואר, לי קופר, בילבונג, מגה ספורט, LEE, רנגלר, טאג וומן, אירית, סליו, סאקס, קדס-קידס, נו-ניים, ריוורו, מאנייה ועוד רבים וטובים.
השקת יריד המותגים חורף 2008, תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-500 אלף שקלים. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט. לירון ויצמן (כתבת התוכנית ערב טוב עם גיא פינס) נבחרה לפרזנטורית צילומי הקמפיין השנה.
יריד המותגים פועל מזה כ-7 שנים בהצלחה מרובה. "אנו צופים כי השנה יגיעו ליריד מעל ל-70,000 איש, כשיריד המותגים הפך לאירוע אופנה שהציבור הרחב מחכה לו כל עונה. דווקא בעקבות המצב הכלכלי כיום, יריד המותגים הפך להיות אטרקטיבי יותר מבעבר, היות והקהל מחפש את אותם המותגים שאוהב, רק במחירים זולים יותר. ביריד ניתן להשיג מותגי אופנה הנחשבים בהנחות מטורפות ובמחיר השווה לכל כיס". מסביר רני שלוי מפיק היריד.