X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מיקרוסופט
▪  ▪  ▪

מיקרוסופט ישראל משיקה השבוע קמפיין פרסום בהיקף של חצי מיליון שקלים המכוון למגזר הארגוני והעסקי ונועד לעודד התייעלות וחסכון באמצעות טכנולוגיה בתקופה של אי וודאות כלכלית לצד הצגה של פתרונות טכנולוגיים לשיפור יכולת התגובה העסקית.
המסר של הקמפיין החדש הוא "בכל דבר יש משהו טוב - צריך רק לדעת לראות אותו" והוא מציג סדרה של אלגוריות ויזואליות, שממחישות כיצד ניתן להוציא את הטוב מכל דבר: לימונדה מלימון, יהלום מפחם, פרי מקקטוס קוצני וריבה מקליפות תפוזים. לצד האלגוריות האלו מציגה מיקרוסופט מוצרים ופתרונות המאפשרים הן חסכון והתייעלות הנדרשים היום לארגונים על רקע המשבר הכלכלי, והן שיפור של יכולת התגובה העסקית.
הקמפיין החדש עולה בעיתונות העסקית באמצעות משרד הפרסום של מיקרוסופט מקאן אריקסון. הקמפיין יימשך כשבועיים ובמסגרתו משיקה מיקרוסופט גם אתר אינטרנט ייעודי המפרט את פתרונות מיקרוסופט למגזר הארגוני, וממחיש את האפשרויות למנף את נכסי ה-IT הקיימים בארגון לחסכון והתייעלות. כתובת האתר החדש: www.microsoft.com/israel/solutions.
קהל היעד של הקמפיין הם מקבלי החלטות עסקיים ומקבלי החלטות טכנולוגיים במגזר הארגוני והעסקי המצויים היום בשלבים של הערכות לשנת הכספים הבאה בתנאים של חוסר וודאות כלכלית ותחת צורך להיערך להתייעלות וחסכון בארגונים.
סיגל סיוון-ידוב, מנהלת קבוצת תקשורת שיווקית במיקרוסופט ישראל: "מטרת הקמפיין היא לתת מענה לאתגרים הניצבים בפני מנכ"לים ומקבלי החלטות במגזר הארגוני והעסקי בתקופה זו של חוסר וודאות כלכלית. באמצעות הקמפיין החדש ברצוננו להבליט את הערך המוסף של הטכנולוגיות הקיימות כבר היום בארגונים ועסקים בישראל על-מנת למנף אותן ולאפשר הן התייעלות וחסכון והן שיפור של יכולת התגובה העסקית".

תאריך:  05/11/2008   |   עודכן:  05/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il