קמפיין התדמית של חברת בזק בינלאומי בשפה הרוסית "מתחברים למוביל באינטרנט ומוציאים יותר מהחיים", זכה במקום הראשון בתחרות ADVISION, בקטגוריית הקריאייטיב הטוב ביותר.
הקמפיין, המתמקד בגולשי האינטרנט, בחייהם ובדברים החשובים להם באמת. עלה במסגרת השפה התקשורתית החדשה של החברה המלווה את פעילות האינטרנט שלה ופונה לאוכלוסיה דוברת הרוסית בישראל.
הסרט הזוכה, שהופק על-ידי חברת ההפקות "מיוחס קריאייטיב פרודאקשן" - מתמקד בבחור צעיר שאת כל חייו הוא מצא באינטרנט: צפה במופעי מוסיקה, רכש מכונית חדשה, פגש חברים רחוקים מעבר לים והכיר אהובה חדשה. הסרט ממחיש כיצד האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ואת תפקידה של בזק בינלאומי כספקית האינטרנט הגדולה והמובילה בישראל לספק ללקוחותיה את הכלים שיאפשרו להם להוציא יותר מהאינטרנט שלהם. הסרט מלווה בשיר המרגש L'ete Indian של זמר צרפתי אמריקאי Joe Dassin, הידוע כפופולארי מאוד בקרב ציבור דוברי הרוסית.
ADVISION הינה תחרות בינלאומית לפרסום בשפה הרוסית, המתקיימת זו השנה השלישית ברציפות ונחשבת לתחרות היוקרתית ביותר בתחום בה משתתפות מיטב החברות מרחבי העולם - מרוסיה, ארה"ב, אוקראינה, ישראל ועוד.