חברת דואר ישראל עולה בימים אלה בקמפיין ל"ביטוח רכב עושים בדואר". הקמפיין יתפרס בטלויזיה, ברדיו המקומי ובעתונות הארצית. עלות הקמפיין כ-3 מיליון שקלים.
כדי להקל על הלקוחות את הבחירה בין שלל חברות הביטוח הפועלות בשטח, מזמינה חברת דואר ישראל את לקוחותיה לערוך השוואת מחירים באמצעות עמדת ביטוח המוצבת בסניפי הדואר, לקבל און-ליין שש הצעות מחיר מחברות הביטוח המובילות במשק, לרכוש את הפוליסה האטרקטיבית ביותר וליהנות ממגוון הטבות.
המערכת המתקדמת המוצבת בסניפים ידידותית ביותר למשתמש והלקוח יכול להיעזר בדיילת המסייעת לקבל את הצעות המחיר ואת הביטוח עצמו.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, מסר כי מכירת ביטוח בסניפי הדואר מהווה עליית מדרגה בשידרוג סל המוצרים הנמכרים ללקוחות בסניף הדואר. מכירת הביטוח בסניפים מממשת את החזון של חברת הדואר להציע ללקוחותיה סופרמרקט של מוצרי תקשורת ומוצרים מתקדמים אחרים כאשר האזרח מוזמן להיכנס לסניף הדואר ולרכוש לא רק בולים ומעטפות אלא גם מוצרים מתקדמים כגון ביטוח, טעינת מכשירים סלולריים, הכנת ספרי תמונות, רכישת מוצרי מט"ח ועוד.
- משרד הפרסום: גליקמן נטלר סמסונוב.
- סמנכ"ל קרייאיטיב: יגאל שמיר
- מנהל לקוחות: נועם לייזרוביץ.
- מנהל אסטרטגיה: יובל גרופי.