X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת בני פאוזי שמשום
▪  ▪  ▪

חברת בני פאוזי שמשום, אשר משיקה בימים אלה את משקה האנרגיה BLU, חתמה עם חברת דובק, הסכם הפצת משקאות אנרגיה לשוק הפיצוציות ושוק חנויות הנוחות של רשתות תחנות דלק.
חברת בני פאוזי שמשום החזיקה במותג משקה האנרגיה XL בחמש השנים האחרונות והובילה את שוק משקאות האנרגיה המוערך בכ-300 מיליון שקלים, כשהיא מחזיקה בכ-75% מנתח השוק. דובק תפיץ את המותג החדש BLU אשר מתחרה ברד-בול וב-XL המותג אשר נבנה על-ידי חברת בני פאוזי שמשום והופץ על-ידה. היקף המכירות הצפוי של דובק במותג מוערך בכ-50 מיליון שקלים לשנה. בעבר שתי החברות קיימו שיתוף פעולה שהצליח והחליטו לעשות זאת בשנית תוך הערכה כי המותג החדש יוביל את השוק בשנה הקרובה.
ענאן שמשום, מנכ"ל בני פאוזי שמשום ויבואנית BLU בישראל: "כמתמחים בשוק משקאות האנרגיה וכמי שיש לנו תג הצלחה באחת ההחדרות המוצלחות ביותר בשוק, ההחלטה לחבור לחברה מובילה כמו דובק נעשתה לאחר בדיקות מקיפות שלנו, שמצאנו כי לחברת דובק מערך מכירות והפצה מאורגן ויעיל ביותר המגיע לכ-10,000 נקודות מכירה הנתמך במערכות מחשב ומידע מהמתקדמים בארץ".
BLU יתחרה ברד-בול וכן ב-XL אשר נבנה והופץ עד כה על-ידי בני פאוזי שמשום. יש לציין כי עיקר המכירות של המותג XL מרוכזות בישראל, המהווה 85% מכלל מכירות המותג בעולם. לאחרונה הועבר בזיכיון להפצת המותג XL ליבואנית הממתקים משה סידס ובניו, אשר החזיקה והפיצה לא מכבר את המותג רד-בול אשר מותג זה עבר לייבוא והפצה על-ידי חברת דיפלומט יבואנית פרוקטר וגמבל בישראל.

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל
- הודעה מטעם רשת מטבחי Do it
גלעד אלשרפי
- הודעה מטעם חברת ESET
שי שנקמן
- הודעה מטעם רשת דסאנז'
מנחם גרנית
- הודעה מטעם קול ישראל
אורי נחום
- הודעה מטעם רשת מקדונלד'ס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il