X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת כיל
▪  ▪  ▪

כיל העניקה לאלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, תרומה מיוחדת נוספת בסך מיליון שקלים להקמת שלב ב' בפרויקט "בית לחיים" למתבגרים האוטיסטים בבאר שבע, זאת בהמשך להירתמות כיל והחברה לישראל להקמת הבית. עד היום, כולל תרומה זו, הסתכמה תרומת כיל והחברה לישראל לפרויקט "בית לחיים" בכ-9 מיליון שקלים. התרומה הנוספת בסך מיליון שקלים, הוענקה על-ידי ניר גלעד יו"ר כיל ומנכ"ל החברה לישראל, ועקיבא מוזס מנכ"ל כיל, ביום שישי האחרון באירוע ההתרמה השנתי של עמותת אלו"ט.
פרויקט "בית לחיים" הינו כפר לאוטיסטים בבאר שבע, אשר ישרת את כל אוכלוסיית האוטיסטים בדרום הארץ. שלב א' של הפרויקט כולל הקמת שלושה מבנים ל-24 דיירים אוטיסטים שיתגוררו בהם כל חייהם. שלב ב' כולל הקמת 3 מבנים נוספים, בהם יתגוררו 24 דיירים אוטיסטים נוספים וכן מרכז תעסוקה לטובת החברים שיתגוררו במבני המגורים ולטובת אוטיסטים נוספים מהסביבה, אשר יקנה להם הרגלי עבודה ומיומנות מקצועית.
פרויקט זה, הוא אחד מהפרויקטים הגדולים והחשובים שכיל והחברה לישראל תומכות ומסייעות להם לאורך שנים. כיל, שמרבית מפעליה של ממוקמים בנגב ואלפים מעובדיה הם תושבי הדרום, רואה את חיזוק הפריפריה כמרכזי בפעילותה הקהילתית. כימיקלים לישראל רואה כמטרה מרכזית את המעורבות והתמיכה בחיי הקהילה ובעיקר את רווחתם של הילדים אשר נבצרת מהם האפשרות לקבל את הסיוע והתמיכה אשר להם הם זקוקים.
מנכ"ל אלו"ט, עינת קסוטו - שפי אמרה כי "הבטחת עתידם של הילדים בבית קבוע לכל החיים היא אחת המשימות החשובות של אלו"ט. הכפר בבאר שבע ייתן מענה הולם לקבוצה גדולה של משפחות מדרום הארץ שמגדלות ילד אוטיסט. לילדים תהיה מסגרת מגורים ותעסוקה, ולהורים יביא הכפר שלוות נפש בידעם שהילדים מטופלים במקום ראוי ובטוח". עוד הוסיפה קסוטו - שפי, כי "בשנים האחרונות כיל והחברה לישראל הצעידו את ילדי אלו"ט, צעד ענק קדימה".
קבוצת כיל, החברות הבנות ואלפי העובדים, תומכים ומובילים עשרות פרויקטים למען הקהילה, בעיקר בירוחם, דימונה, ערד ובאר שבע. בדגש על פעילות למען בני נוער, פרויקטים לחינוך למצוינות והעצמה, והפעלת עשרות מועדוניות לאוכלוסיות במצוקה, בהן גם נשים ונערות במצוקה. בנוסף החברה תומכת בבית החולים סורוקה בנגב. לאחרונה, העניקה החברה תרומה מיוחדת לבית ענב"ל ולעמותת מסל"ן, המסייעים לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית באזור הנגב, בסך שני מיליון שקלים שנפרסו על-פני חמש שנים.

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מילי הררי
- הודעה מטעם תמיר פישמן ושות'
נטע הר-לב
- הודעה מטעם חברת בני פאוזי שמשום
רונן הלל
- הודעה מטעם רשת מטבחי Do it
גלעד אלשרפי
- הודעה מטעם חברת ESET
שי שנקמן
- הודעה מטעם רשת דסאנז'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il