X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, משיקה החודש בר דיגיטלי חדש למי עדן בכדים, "עדן דיגיטל" ויוצאת לראשונה במהלך שיווקי ופרסומי הקורא לצרכנים לא להתפשר על איכות המים שהם שותים.
במסגרת המהלך השיווקי, תעלה החברה קמפיין תחת הרעיון "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו", המדגיש את חשיבות איכות המים בפתרון המים שהצרכן בוחר. הקמפיין ממשיך את השפה התקשורתית של מי עדן, המזכירה לצרכנים ש-70% מגופם הם מים, ולכן אילו מים לבחור היא השאלה המרכזית והחשובה שהצרכן צריך להתלבט בה.
בקמפיין, שאחד המסרים בו הוא "לא צריך להתפשר על איכות המים" מדגישה מי עדן שלמרות שהיא מציעה ללקוחותיה בר דיגיטלי מעוצב ומתקדם, מה שחשוב באמת הם המים המינרליים הטבעיים של מי עדן שממלאים אותו!.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "במהלך השנה האחרונה התרכזה מי עדן בשימת דגש על חשיבות המים שאנו מכניסים לגופנו, לאור העובדה ש-70% ממנו הם מים! ולכן, גם בהשקת הבר החדש 'עדן דיגיטל', שהינו ללא ספק בר מים מתקדם טכנולוגית, מעוצב ואופנתי, עדיין, אנחנו מתחברים לאותו המסר ומזכירים לצרכן כי זה הבר הדיגיטלי היחיד שזורמים בו מי עדן! וזה מה שבאמת חשוב!".
עדן דיגיטל, הבר הדיגיטלי החדש של מי עדן, הינו בר מתקדם המאפשר ללקוח ליהנות בין היתר מפונקציונליות הכוללת: קביעת טמפרטורת המים החמים והקרים, מים בטמפרטורת החדר, כפתור EXTRA HOT למים רותחים ועוד.
גודלו הקומפקטי (70 ס"מ גובה כולל כד), מאפשר להציבו בנוחות בכל מקום במטבח. עדן דיגיטל משווק במגוון צבעים מטאליים (כחול, אפור, כסף ואדום). עדן דיגיטל יימכר לצרכן במחיר היכרות של 1,188 שקלים או עד 36 תשלומים של 33 שקלים לחודש בלבד (במקום 1,697 שקלים מחיר מחירון). מדובר במחיר הנמוך משמעותית מכל מחירי הברים הדיגיטליים הנמכרים כיום!
מי עדן תשקיע בפעילות השיווקית שתכלול בין השאר קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, לצד פעילות קידום מכירות רחבת היקף, למעלה מ-2.5 מיליון שקלים.
תאריך:  18/01/2009   |   עודכן:  18/01/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il