סדרת נשנושים, שהושקה השנה במראה ובמיצוב חדש תחת המסר "נשנושים - יש על מה לשבת" זכתה בפרס היוקרתי - מוצר השנה לשנת 2009 בקטגוריית חטיפי מבוגרים.
סדרת נשנושים זכתה בפרס לרגל הצגת חדשנות בעולם החטיפים על השקת סדרת נשנושים - אשר הושקה מחדש במהלך השנה האחרונה. במסגרת ההשקה כונסו מוצרי נשנושים תחת סדרה אחת, מבודלת, הפונה לבוגרים צעירים.
הסדרה החדשה כוללת שמונה מוצרים, אשר קיבלו מראה חדש חטיפי וצעיר בגווני שחור וסגול. כל המוצרים בסדרה הינם חטיפים אפויים וכן מכילים 15% מכמות הסיבים המומלצת ליום לצעירים.
הסדרה כוללת: נשנושים בטעמים שמנת בצל, זעתר, תירס, פסטו, רוזמרין ושמן זית, המוצעים באריזה משפחתית במשקל 300-325 גרם ואת הטעמים שמנת בצל, חטיף ביס בצל וחטיף ביס פלאפל המוצעים באריזות במשקל 70-80 גרם.
בחודש ינואר השנה הצטרפו לסדרת נשנושים זוכת פרס מוצר השנה, שני מוצרים חדשים בטעמים מפתיעים - נשנושים בטעם ברביקיו ונשנושים בטעם אסיאתי.
צאלה קוסטיקה, מנהלת מותג בייגל בייגל: "כחברה מובילה בתחום החטיפים, מחוייבת בייגל בייגל להמשיך ולהציע לציבור צרכניה מגוון רחב וחדשני של מוצרים. סדרת נשנושים הותאמה במיוחד לקהל יעד צעיר ולסיטואציות בהן הוא צורך חטיפים. בחירת הצרכנים מעידה כי אנו מצליחים במשימה ואנו בטוחים כי הזכייה בפרס תמשיך ותחזק את מעמדו בקרב קהל היעד".
פרס מוצר השנה הינו פרס החדשנות ובחירת הצרכנים. פרסי מוצר השנה הינם הפרסים היוקרתיים ביותר בעולם והם מוענקים בכ-20 מדינות ברחבי העולם למוצרי צריכה חדשניים. ייחודו של הפרס בכך שמי שמחליט על הזוכים הם הצרכנים. בישראל למעלה מ-2,000 צרכנים נטלו חלק במחקר הצרכנים אשר קבע מי הם הזוכים.
מוצרי נשנושים מוצעים לצרכן במחיר מומלץ של 12.50 שקלים לאריזות משפחתיות במשקל 300-350 גרם ובמחיר מומלץ של 4.50 שקלים לאריזות אישיות במשקל 70-80 גרם.
אודות בייגל בייגל בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.