X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פסטיבל הגורמה הכשר
▪  ▪  ▪

לראשונה בישראל יתקיים יריד מעצבים ומותגים לציבור הדתי בגני התערוכה - "יריד המעצבים לאשה הדתית". את היריד יוזמת חברת פסטיבל הגורמה הכשר, אשר יזמה לראשונה בארץ פסטיבל אוכל כשר שהתקיים בפתח תקוה ומשך עשרות אלפי מבקרים. היריד מתקיים בהשקעה של כמיליון שקלים בהנהלתו של איש העסקים דב פליישמן.
במסגרת היריד יוצגו במתחם גני התערוכה בתל-אביב בתאריכים 21-18 במרץ 2009 מיטב פריטי האופנה, מהמותגים והמעצבים המובילים בארץ לצד האביזרים, בגדי הילדים, הקוסמטיקה והמתנות המתאימים לחג, ביריד הפתוח לנשים בלבד.
ביריד יציגו בין היתר חברות האופנה הגדולות וכן המעצבות המובילות בשוק, כשכל הבגדים יהיו מותאמים לאשה הדתית בעיצובם. בין המציגים הצפויים להציג ביריד - עירית, מתאים לי, קדס קידס, ג'אמפ, רונית טאקו, טלי אימבר, אניוז'ואל, פגנקה ועוד.
דב פליישמן, מיוזמי היריד: "מחקרים כלכליים הוכיחו כי הציבור הדתי מוציא כ-50% יותר בתקופה זו שלפני הפסח, מאשר בחודשים אחרים של השנה. הציבור הדתי, במיוחד הפן הנשי שבתוכו, תר אחרי הזדמנויות להעשיר את המלתחה ואביזרי האופנה והיופי המיוחדים לו ויגיע בהמוניו ליריד ייחודי זה שייכנס בתוכו את השורה הראשונה של עולם הלבוש והאבזור. אנו מזמינים את כלל ציבור הנשים ליהנות מיופים של הבגדים הצנועים ולבקר ביריד".
נורית כהן, מיוזמות היריד: "כאישה דתית, אני יודעת מניסיוני כי ישנו צורך מתמיד בקרב הנשים הדתיות להעשיר את המלתחה ואביזרי האופנה והיופי המיוחדים לנו, במיוחד לקראת חג הפסח. בירידים ובחנויות האופנה אנו צריכות לדפדף רבות בקולב עד שנמצא משהו שמתאים לסגנון הלבוש שלנו ואילו את היריד הזה יזמנו במטרה להציע לנשים הדתיות מתחם שלם הפונה ומכוון כולו אל סגנון לבושן, בו כל מה שיוצע בו יתאים לדרישתן הצניעותית מבגדים".
ליריד, המתקיים סמוך לחג הפסח ומאפשר לנשים לרכז את קניות הבגדים והמתנות לחג בתנאים אידיאלים ובהנחה מובטחת של 20%-70%, צפויות להגיע כ-20,000 נשים. היות והכניסה ליריד הינה לנשים בלבד (מלבד מתחם קפה שפתוח גם לגברים) תוכלנה הנשים הדתיות למדוד את המוצרים ולהתרשם מהם בצניעות ובנוחות. מגוון המשווקים ביריד יאפשר לכל אחת למצוא את סגנון הלבוש המתאים לה, להתאים פרטי לבוש שונים הנמצאים במתחם אחד להשלמת הקניה, כמו כיסוי ראש, תכשיטים, הנעלה.

תאריך:  12/02/2009   |   עודכן:  12/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il