הונדה מעלה קמפיין טלוויזיה ואינטרנט הנועד לתמוך במבצע מכר אגרסיבי להונדה אקורד החדשה. במסגרת המבצע מציעה הונדה: קנה הונדה אקורד חדשה, שלם 89 אלף שקל ואת היתרה ב-36 תשלומים ללא ריבית והצמדה.
המבצע בתוקף עד תאריך: 25.2.09
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 במשך 10 ימים.
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, והיקפו נאמד בכמיליון שקל.
הדור החדש של הונדה אקורד - רכב המנהלים המוביל בישראל, מיועד להתחרות ישירות בדגמי הפרימיום המובילים. הדגם החדש מציע איכות יוקרתית משולבת בעיצוב דינמי ספורטיבי, רמת נוחות ואבזור גבוהה במיוחד וחבילה ייחודית של מערכות בטיחות מתקדמות וחדשניות. כמובילה בתחום הביצועים ואיכות הסביבה לאקורד החדשה יכולות דינמיות מעולות וציונים מעולים בתחום זיהום האויר, כל זאת הודות למערך מנועים העומד כולו בתקן פליטת המזהמים Euro 5.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב - יניב מילינרסקי - מנהלת קריאייטיב - סיגל עבודי
- מנהל לקוחות - אלי דולב
- תקציבאי - יוני פרידמן
- קופירייטר - טל פרלמוטר
- פלנר - עמית פס
- יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן