חברת למען, המתמחה במתן פתרונות סיעוד לטיפול וסיוע לקשישים ובעלי צרכים מיוחדים, הקימה מרכז מידע וייעוץ חדש, בשם "קו למעסיק", אשר יספק מענה משפטי, חשבונאי וניהולי לכל מעסיק.
במסגרת שירותי "קו למעסיק" יוכלו לקוחות המרכז ליהנות ממענה אישי ומקצועי לכל שאלותיהם בתחומים הקשורים למשפטים וניהול וראיית חשבון באמצעות עורכי דין ורואי חשבון מהשורה הראשונה. נוסף על כך יעודכנו הלקוחות בכל פסקי הדין החדשים הנוגעים לדיני עבודה בשפה ברורה וקלה להבנה, תמורת 1 שקלים ליום.
לדברי דנה רשף, מנכ"ל חברת למען ו"קו למעסיק", הקמת מרכז המידע והייעוץ נבעה מתוך צורך לספק ללקוחות החברה מענה מקצועי ישיר לכל שאלותיהם בתחומים הנ"ל על-מנת למנוע "הפתעות" ואי נעימויות הנוגעות לחוק.
רשף מציינת שבשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לגבי תנאי העסקתם של עובדי סיעוד זרים ומקומיים, דבר שאמנם תרם מאוד לעובדים, אך הקשה מאוד על מעסיקיהם הקשישים או בעלי הצרכים המיוחדים. "כל הסכם העסקה שנעשה בעבר בין המעסיקים הקשישים התלויים בעובדים הסיעודיים שלהם קיבל בשנים האחרונות תפנית אשר בעקבותיה חויבו המעסיקים לשלם תוספות שכר או פיצויים, מסוג זה או אחר, רטרואקטיבית לכל עובד זר או מקומי.
"זוהי מכה כלכלית קשה לכל קשיש או אדם הזקוק לטיפול" מציינת רשף ומוסיפה שזוהי בדיוק הסיבה להקמתו של מרכז הייעוץ והמידע - "על-מנת למנוע הפתעות מסוג זה ולספק את כל המידע הדרוש, ואף להילחם על זכויותיהם של המעסיקים, כמובן מבלי לפגוע בזכויותיהם של העובדים".