X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מדטרוניק
▪  ▪  ▪

ונטור טכנולוגיות בע"מ, מפתחת טכנולוגיות מסתמים לבביים להשתלה באמצעות צנתר (transcatheter), לטיפול במחלות של מסתם אבי העורקים, הודיעה היום, על רכישתה בידי מדטרוניק (NYSE: MDT), בתמורה ל-325 מיליון דולר. הרכישה מחזקת את מעמדה של מדטרוניק בתחום מחלות מבנה הלב.
הטיפול הסטנדרטי המקובל כיום להיצרות של אבי העורקים הוא באמצעות מסתם המושתל בגוף החולה בניתוח לב פתוח. חולים רבים אינם יכולים לעבור את הניתוח עקב מצב בריאותי ירוד. מסתמים המושתלים באמצעות צנתר, מציעים חלופה לחולים, הזקוקים להחלפת מסתם אך אינם מועמדים טובים לניתוח.
רכישתה של ונטור מוסיפה שתי טכנולוגיות לקו המסתמים הצנתריים של מדטרוניק: טכנולוגיה זעיר-פולשנית כירורגית-צנתרית משולבת (transapical) וטכנולוגיה של הדור הבא מילעורית דרך עורק הירך (percutaneous, tranfemoral). טכנולוגיות משלימות אלו מספקות יתרונות קליניים משמעותיים לקבוצות מוגדרות של חולים, הסובלים מהיצרות של אבי העורקים כאשר ניתוח לב פתוח עלול לסכן את חייהם.
"השילוב של ונטור טכנולוגיות עם החוזקות שלנו במחקר ופיתוח, תפעול, חינוך רפואי ופיתוח שוק ישפר את התוצאות עבור החולים וירחיב את אימוץ הטכנולוגיות בקרב הכירורגים והקרדיולוגים", אמר ביל הוקינס, יו"ר ומנכ"ל מדטרוניק.
ד"ר גיא איזיקיאל, נשיא ומנכ"ל ונטור טכנולוגיות, אמר, "אנו שמחים להצטרף למדטרוניק, במיוחד הודות למומחיותנו המשלימה ולמחויבות המשותפת לנו ולמדטרוניק לטכנולוגיית מסתמים המושתלים באמצעות צנתר. יחדיו, אנו מצפים לשפר את איכות הטיפול ביותר מ-300,000 בני אדם ברחבי העולם הסובלים מהיצרות חמורה של אבי העורקים".
בהודעה נפרדת שפרסמה היום (ג', 24.2.09), הודיעה מדטרוניק על חתימת הסכם לרכישת חברת CoreValve Inc. מועצת המנהלים ובעלי המניות של CoreValve אישרו את הרכישה, הכפופה לאישור רגולטורי. שתי הרכישות משקפות את מחויבותה של מדטרוניק לחדשנות ברפואה של הלב וכלי הדם.
אודות ונטור טכנולוגיות
ונטור טכנולוגיות היא חברה בבעלות פרטית אשר הוקמה ב-2004. עם המשקיעים בחברה נמנים ד"ר שמעון אקהויז, קרן ההון סיכוןPitango וקרן Opal Ventures-Medica3. ונטור מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות זעיר-פולשניות להחלפת מסתם אבי העורקים ופיתחה את Embracer™, מסתם הניתן להשתלה כירורגית-צנתרית משולבת (transapical) הנמצא כעת בבדיקות קליניות באירופה. הגישה הטרנסאפיקלית מתאימה במיוחד לכישורים הזעיר-פולשניים של רופאי לב כירורגים ומספקת חלופה רבת ערך כאשר עדיף לטפל בחולה לא דרך עורק הירך עקב גורמים כגון מחלות של העורקים ההיקפיים.
אודות מדטרוניק
מדטרוניק (www.medtronic.com), ממיניאפוליס ארה"ב, היא החברה המובילה בעולם לטכנולוגיות רפואיות להקלת כאב, שיקום הבריאות והארכת חיים למיליוני בני אדם בעולם.

תאריך:  24/02/2009   |   עודכן:  24/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות שפירא
- הודעה מטעם ערוץ הספורט
משה שמה
- הודעה מטעם אקים נתניה
מרב ימיני
- הודעה מטעם רשת פוטושופ
מירב
- הודעה מטעם חברת כרמית
אמיר רוזנבליט
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il