גור רוזן שועל תקשורת, חברת יחסי הציבור החדשה של גור רוזן, תטפל בתקציב יחסי הציבור של אנסמבל הרצליה.
גור רוזן שימש במשך שתים עשרה שנה כעורך תוכניות טלוויזיה רבות בתחום התרבות, וכעורך וכתב בעיתוני תרבות מובילים כמו עכבר העיר, רייטינג, ו-Time Out. בשנים האחרונות שימש כמנהל תוכן באיגלו מדיה, ובחברות סלולר ואינטרנט נוספות.
עם כניסתו לתפקיד של משה נאור, המנהל האמנותי החדש של תיאטרון חיפה, מונה רוזן לתפקיד דובר תיאטרון חיפה, והקים את גור רוזן שועל תקשורת, משרד המתמחה בעיקר בתחום התרבות, ומעניק שירותי יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי למוסדות תרבות, אמנים, פסטיבלים ואירועי תרבות, חברות הייטק ומדיה.
החל מהחודש יטפל גור רוזן גם בתקציב יחסי הציבור של אנסמבל הרצליה, שטופל עד כה על-ידי אורה לפידות יחסי ציבור.