חברת יחסי הציבור יאיר כחל מיצוב תקשורתי, זכתה בחמישה תקציבים חדשים: מחלקת הלייף סטייל של המשרד תטפל בתקציב מכון וינגייט, המרכז הישראלי להכשרת ספורטאים, מדריכים ומורים לחינוך גופני. המחלקה הכלכלית במשרד תטפל בתקציבי חברת קופה רושמת, המספקת פתרונות שיווקיים לנקודות המכירה. מחלקת ההייטק של המשרד תטפל בתקציב חברת אפליקיור, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ומפתחת תוכנת הגנה לאתרי אינטרנט. מחלקת איכות הסביבה והאנרגיה של המשרד תטפל בחברת אינטרדן, המייבאת ומשווקת לוחות סולאריים לייצור חשמל, ומחלקת ההשכלה תטפל בUoP - University of the People - האוניברסיטה האינטרנטית החינמית הראשונה בעולם.
"אין ספק שהמיתון במשק נותן את אותותיו בתמהיל הלקוחות של משרדי יחסי הציבור בארץ", אומר יאיר כחל. "אנחנו עדים לפניות רבות מבעבר של חברות בינוניות וקטנות בעלות יעדים ממוקדים, לשיווק ספציפי של פרויקט או מיזם, או להגדלת יעדי מכירות. כיום רבות מבעבר החברות הרוצות פיתוח עסקי וקידום מכירות ושמות פחות דגש על מיתוג ארוך טווח. התמהיל הזה משתנה גם בקרב רבות מהחברות הגדולות, ותחום יחסי הציבור צריך להתאים את עצמו לצרכים המשתנים של הלקוחות בשוק הנוכחי".
יאיר כחל, הבעלים והמנכ"ל של המשרד, בעל ניסיון של 23 שנים בתחום התקשורת, מתוכן 15 שנים כעיתונאי בעיתונות הכתובה, ברדיו ובטלוויזיה. משרד יאיר כחל מיצוב תקשורתי ולובינג קיים כשמונה שנים. המשרד מתמחה בתחומי הרפואה והבריאות, ההייטק, הכלכלה, הלייף-סטייל, האנרגיה והחינוך. בין לקוחותיו: רשת בתי החולים אסותא, רשת סטודיו C, המלון הסקוטי, איגוד החברות הציבוריות, חברת לחמן, קידום לך תצטיין, ובית הספר לאנגלית Wallstreet.