X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אס סי ג'ונסון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת אס סי ג'ונסון, יצרנית מותג ג'ל הגילוח אדג', יוצאת בקמפיין להשקת סדרת הג'לים לגילוח החדשנית אדג' אנרג'י.
מדובר בסדרה מהפכנית של ג'לים לגילוח, המעניקה במוצר אחד גם את התועלת של ג'ל גילוח וגם של אפטר שייב מבושם.
הסדרה כוללת שלושה מוצרים בשלושה צבעים שונים, כאשר כל אחד מהם בניחוח אחר, ייחודי, ליצירת חווית גילוח אחרת. מכאן נגזר גם הקמפיין תחת הסיסמאות:
מרגיש בודד? אדג' אנרג'י בניחוח כובש
מרגיש עצבני? אדג' אנרג'י בניחוח מרגיע
מרגיש גמור? אדג' אנרג'י מרענן
הקמפיין כולל פעילות תדמיתית וקידום מכירות בחדרי הכושר המובילים באמצעות דיול ועמדות גילוח בסניפים, דיול בנקודות המכירה, פרסום על גבי אוטובוסים וחסות לקבוצת בני השרון במשחקים של ליגת העל בכדורסל.
לדברי נטלי ורטהימר, מנהלת תחום מותגים באס סי ג'ונסון, אסטרטגיית הקמפיין הינה אסטרטגיה של פעילות שיווקית מפולחת, במטרה ליצור נקודות מפגש רבות ומגוונות עם הצרכן. הסדרה אדג' אנרג'י משדרת גבריות וספורטיביות ולכן הקמפיין מתחבר לעולמות התוכן של הגברים: חדרי כושר בהם ניתלו כרזות פרסום של אדג' אנרג'י והוחל בפעילות של דיול וקידום מכירות למתאמנים בחדרי הכושר במטרה לעודד התנסות במוצרים החדשניים. כמו-כן, פונה הפרסום גם לנהגים המשועממים על הכביש ומציע להם פתרונות איכותיים לגילוח בעלי ערך מוסף של הנאה ופינוק.
במסגרת הקמפיין, מעניקה גם החברה חסות לקבוצת הכדורסל בני השרון, באמצעות פרסום ושילוט במגרש ובפרסומי הקבוצה, מודעות בעיתונות ופעילות קד"מ עם חלוקת מוצרים לניסיון לקהל ולשחקנים.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין Draft FCB בהיקף של כחצי מיליון שקלים.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב - ליאת צור
ארט - דפנה אורנר
קופי - מעיין קרניאל
פלנר - מירב בלידן
מנהל לקוחות - מירה פינקלשטין
סופרוויזר - יעל ניצן
תקציבאי - חלי ברוק

תאריך:  09/03/2009   |   עודכן:  09/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי שהרבני
- הודעה מטעם רשת המרכזים הרפואיים עיניים
ענת
- הודעה מטעם רשת האופנה דיסקרט
רונית גרינולד
- הודעה מטעם ויה ארקדיה
לילך רז
- הודעה מטעם קק"ל
מיכל זילבר
- הודעה מטעם קרן מוטורולה העולמית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il