X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הכרם
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

סנט פטריק' דיי, החגיגה האירית הגדולה, מצוינת מדי שנה ב-17 למרס באירלנד וברחבי העולם על-ידי מיליונים במצעדים, מוזיקה וכמובן - חגיגת שתייה של מיטב התוצרת האירית.
לדברי רונית אבנר, סמנכ"ל השיווק חברת הכרם: "ג'ימסון הוא מותג הוויסקי האירי הנמכר ביותר בישראל. המותג מזוהה יותר מכל עם התרבות והמסורת האירית ולכן השנה אנו עושים חיבור ישיר בישראל לחגיגות ג'ימסון באירלנד ומביאים לצרכן הישראלי חוויה אירית אותנטית ויוצאת דופן".
לכבוד חגיגות סנט פטריק דיי השנה, יוצאת חברת הכרם, משווקת ג'יימסון בישראל, בפעילות נרחבת בברים ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות, יוצע ג'יימסון במחירי מבצע, יקושטו עשרות ברים בדגלים וכרזות, יחולק אלפי חולצות ג'ימסון מקוריות, ושחקנים מחופשים ללפריקונים (שדונים ירוקים מהפולקלור האירי) יסתובבו במקומות הבילוי וישעשעו את הבליינים.
הפעילות בברים תלווה בקמפיין רדיו רחב היקף עם רדיו תל אביב, קמפיין מודעות מאסיבי בעיתונים, שילוט קירות באמצעות ברעם באזור המרכז וקמפיין אינטרנט.
בנוסף לראשונה תשדר תחנת רדיו ישראלית ישירות ממזקקת ג'יימסון באירלנד, במסגרת שיתוף פעולה עם רדיו תל אביב. במהלך השידור יתקיימו תחרויות בין המאזינים ויחולקו פרסים מתנת חברת הכרם. והפרס הגדול חופשה זוגית ואירוח באירלנד, הכולל ביקור במזקקת ג'ימסון.
על ג'ימסון:
  • ג'ימסון הוא מותג הוויסקי האירי המוכר והנמכר ביותר בעולם. המזקקה יוסדה על-ידי ג'ון ג'ימסון, איש עסקים סקוטי שהיגר לאירלנד עם משפחתו שייסד אותה בדבלין בשנת 1780.
  • המוטו של משפחת ג'ימסון, sine matu - ללא פחד, מופיע על כל אחד מבקבוקי הוויסקי.
  • ג'ון ג'ימסון לא הסתפק בזיקוק הוויסקי פעמיים כפי שהייה נהוג בסוף המאה ה-18, והתעקש על זיקוק נוסף ליצירת וויסקי חלק ונעים לשתייה, ובכך קבע את הסטנדרט לייצור וויסקי אירי.
  • בין השנים 1832 ל-1900, אלפי מזקקות ייצרו וויסקי אירי, ודבלין הייתה בירת הוויסקי העולמית, כ-90% ממכירות הוויסקי בעולם היו של וויסקי אירי ובעיקר ג'ימיסון.
  • ב-1966 הקים ג'ון ג'יימסון את UDI, חברה המאגדת את יצרני הוויסקי האירים, צעד ששם את הוויסקי האירי על מפת צריכת הוויסקי בעולם, והפך את ג'יימסון למוכר ואהוב בעולם כולו.
על סנט פטריק'ס דיי:
פטריק, המגן הקדוש של אירלנד, הוא זה שמיוחסות לו אגדות רבות והידועה מכולן היא גירוש הנחשים מאירלנד (אגדה שאפילו העובדה שכנראה מעולם לא היו כאלה באי לא הצליחה לנפץ אותה).
הוא היה מיסיונר, שהצליח להמיר את דתם של עובדי אלילים רבים ואפילו הצליח להפסיק את הקרה שהייתה באירלנד ולעזור בכך לחקלאים לנטוע ולקבל יבול משדותיהם. בכל מקרה, מספיק סיבות כדי להזדהות עם האירים ביום שמחתם.
רק מאוחר בתוך המאה ה-20 הוסר האיסור על פתיחת פאבים ביום פטריק הקדוש (כן, כן, היה דבר כזה) ואירלנד הצטרפה לשאר העולם והחלה לחגוג סט. פטריק כהלכתו. שם אף מדובר כעת על 4 ימים של חגיגה בלתי פוסקת. אז, זכרו ללבוש או להצמיד לבגדכם פריט ירוק כלשהוא (צבעה הלאומי של אירלנד) ולקבוע מי הנהג התורן וצאו לחגוג את החג האירי הלאומי.

תאריך:  09/03/2009   |   עודכן:  09/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד בראון
- הודעה מטעם אס סי ג'ונסון
שירלי שהרבני
- הודעה מטעם רשת המרכזים הרפואיים עיניים
ענת
- הודעה מטעם רשת האופנה דיסקרט
רונית גרינולד
- הודעה מטעם ויה ארקדיה
לילך רז
- הודעה מטעם קק"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il