חברת סונול עולה בקמפיין אביב בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין מציגה סונול את רשת חנויות הנוחות So good ויוצאת במבצע, במסגרתו כל תדלוק בתחנת סונול וקניה בחנויות הנוחות So good בתחנות התדלוק מאפשרת השתתפות בהגרלה בה זוכים כל שעה במכשיר GPS של חברת איתורן.
קמפיין האביב יעלה עם הסלוגן 'יצאת חדש עם GPS בכל שעה' באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי. הקמפיין כולל סרטון פרסומת בערוץ 2, 10 ו-24, סרטון אינטרנט וקמפיין רדיו.
לדברי עדי גל אביצור, מנהלת השיווק של סונול, חברת סונול ממשיכה להפתיע את לקוחותיה ויוצאת במבצע אביב חדשני ואטרקטיבי במיוחד שתואם את קונפסט החברה לפיו כל מי שנכנס לתחנות התדלוק של סונול ולחנויות הנוחות זוכה להתרעננות ולהתחדשות. לדברי עדי גל חברת סונול ממשיכה להיטיב עם לקוחותיה, הגרלת מכשיר GPS חדשני שתתקיים במשך שישה שבועות תאפשר למאות לקוחות ליהנות מהמכשיר החדשני והיעיל המסייע בנסיעות ובטיולים ברחבי הארץ.
חברת סונול מונה כ-215 מתחמי תדלוק ברחבי הארץ, בהן מפעילה החברה 110 חנויות נוחות ברשת Sogood, המציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים ללקוחות הרשת, ביניהם, משיכת מזומנים, אינטרנט אלחוטי, הטענת זמן אוויר בטלפונים, קפה, סחלב, צ'וקולטה, מאפים, כריכים, חטיפים וכיוב'.