מטרנה ושילב מקימות מועדון לקוחות משותף superbaby. במסגרת שיתוף הפעולה יינתנו הטבות בלעדיות בכל חודש לבעלי כרטיס החבר. הכרטיס יקרא superbaby.
במסגרת שיתוף הפעולה, יערך מבצע משותף בו עם הצגת הוכחת הקנייה של שלוש כפיות של מטרנה או שלוש אריזות של דייסות מטרנה בכל אחת מחנויות רשת שילב, יקבל המציג כרטיס מועדון. מדי חודש, תינתן הטבה חודשית ממגוון מוצרי שילב המותאמים לשלב ההתפתחותי. ההטבות יפורסמו באתרי האינטרנט של שילב ומטרנה. ובמיניסייט משותף שכתובתו
www.maternashilav.co.il.
בחודש מרס הטבת החודש הינה קנה ב-300 שקלים מקולקציית הביגוד החדשה ושלם 200 שקלים בלבד. הפעילות תיתמך בקמפיין רחב שיעלה בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ובנקודות המכירה. הקמפיין, באמצעות חברת הפרסום JWT וחברת המדיה טופ מדיה. ההשקעה במהלך הינה שני מיליון שקלים.
גלי ניר, סמנכ"ל שיווק, מטרנה: "כמותג המוביל את שוק מזון התינוקות בישראל, ואשר חרט על דגלו להציע מגוון מוצרים המתאימים במיוחד לכל שלב בהתפתחות התינוק, אנו רואים חשיבות רבה בהענקת הידע וההדרכה הנחוצים לאם על-מנת לתת את הטוב ביותר להתפתחות תינוקה. שיתוף הפעולה עם חברת שילב הינו טבעי ומתבקש ובמסגרתו, אנו מציעים לאמהות לרכוש צעצועי התפתחות ומוצרים המותאמים לכל שלב בהנחות משמעותיות".
יהודית לפלר-לרר סמנכ"ל שיווק, שילב "שילב, כרשת המובילה בתחומה אשר חרטה על דגלה את הערכים של התפתחות, איכות, בטיחות ושירות, רואה את שיתןף הפעולה עם מטרנה כסינרגיה אשר מובילה את שני המותגים. ברור הוא כי קהל הלקוחות של שילב ומטרנה יוכל ליהנות מפעילות איכותית ומוצרים של מותגים חזקים ומובילים".
חברת מעבדות מטרנה נוסדה ב-1981, כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. במהלך השנים האחרונות, ביססה חברת מטרנה את מעמדה כחברה המובילה את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות. כיום, מטרנה הינה החברה המובילה את שוק תחליפי החלב וגם את שוק הדייסות.