X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם YCD מולטימדיה
▪  ▪  ▪

פתרונות המדיה הדיגיטלית של YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטליים לבתי עסק, שהותקנו בחנות הקונספט של Free Record Shop הבלגית בתחילת 2009, העלו תוך מספר שבועות את המכירות בחנות במעל 28%, כך מדווחת Free Record, מרשתות הבידור האלקטרוני הגדולות בבלגיה והולנד.
חנות הקונספט, שמהווה את חנות הדגל ברשת, המונה 250 חנויות המוכרות כותרי מוזיקה, סרטים ומשחקי מחשב, מושכת מעל 3.5 מיליון מבקרים מדי שנה. הפתרון של YCD כלל הפעלה של ערוץ טלוויזיה פנימי המשדר על עשרות מסכים ברחבי החנות את מיטב הקליפים וה'בקרובים' לסרטים ומשחקי מחשב חדשים, וכולל מבצעי קידום מכירות ופרסום. במקביל, הופעלה בחנות תחנת רדיו עצמאית המשדרת באמצעות פתרון של YCD להיטים עכשויים, כשהמוכרים בחנות יכולים לזהות בקלות רבה את המנוגן ולהציע ללקוחות לרכוש את הדיסק המלא. הפתרון של YCD אף מאפשר למפעילי הרדיו לעדכן את תכניו מדי יום.
בבדיקה שערכה הרשת מספר שבועות לאחר התקנת הפתרונות של YCD במקום התגלה כי יש קפיצה של מעל 28% במכירות, בהשוואה למכירות לפני החידוש. עם הוודע התוצאות הוחלט ברשת להתקין את המערכות של YCD בעוד 68 חנויות ברשת בבלגיה עד סוף הרבעון הראשון של 2009 ובשאר 180 חנויות הרשת עד סוף השנה. "מדובר בחנות של העתיד", אומר אריק להג'ון, מנכ"ל Free Record. "שילוב של הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם ה'לוק' הכי עכשווי, הופך את הקניה לחוייה מבדרת ואת התוצאות רואים בקופה". לפי ברני וולף, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת YCD מולטימדיה, "העלייה במכירות מעידה על האפקטיביות של הפלטפורמה בסביבה הקמעונאית, וייתכן כי במיוחד בזמן מיתון - זה הפיתרון האידיאלי לקמעונאים".
YCD Multimedia
חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה על-ידי גלובס לאחת מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2009-2008 בישראל, הוקמה בשנת 1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות.
כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד.
תאריך:  15/03/2009   |   עודכן:  15/03/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי גורן
- הודעה מטעם ניאופרם
אורי נוי
- הודעה מטעם קבוצת כותרת
ליעד בראל
- הודעה מטעם מרכז ההדרכה לספריות בישראל
יערית חזי
- הודעה מטעם שרי ישראלי-קרן קורינלדי
מיטל נעים
- הודעה מטעם חברת קסניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il