X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם STYLE AROMATHERAPY
▪  ▪  ▪

מותג הטיפוח - STYLE AROMATHERAPY, המבוסס על שמנים ארומתרפיים ופועל בקטגוריות טיפוח הגוף והשיער, נכנס לראשונה לפעילות בשווקים בינלאומיים. החברה אשר השקיעה רבות במיתוגה החדש בשוק המקומי, הכריזה בשעתו כי בכוונתה להיכנס לשווקים הבינלאומיים.
השבוע חתמה החברה חוזה הפצה נרחב עם רשת L'etoile (רשת הפארמים המובילה ברוסיה) ועם רשת Ile de Beaute, הנמצאות בבעלות רשת Sephora, מקבוצת LVMH (Moët Hennessy - Louis Vuitton) העולמית, למכירת מוצריה בחנויות שבבעלותן. במסגרת ההתקשרויות הנ"ל ישווקו מוצרי סטייל בלמעלה מ-1000 נקודות מכירה נבחרות ברחבי רוסיה ואוקראינה.
נדב הררי, המנכ"ל והבעלים של חברת G.T.V, משווקת המותג STYLE AROMATHERAPY, מסר: "המשמעות העיקרית של הכניסה המסיבית לשוק הרוסי, הינה חיזוק וביסוס המותג סטייל כמוביל בשוק מוצרי הטיפוח הארומתרפיים בתחום השיער, הגוף והפנים בארץ ובעולם". לדבריו, הצלחת המותג בשוק המקומי מוכיחה שוב כי הטכנולוגיה המתקדמת המיושמת בפיתוח מוצריה מעוררת עניין רב גם בקרב רשתות שיווק מובילות בעולם, והפריצה לשוק הרוסי היא יריית הפתיחה של החברה בתוכניותיה להרחבת פעילותה הבינלאומית". עוד הוסיף הררי ומסר: "החדירה של מותג קוסמטיקה, שפותח ויוצר בישראל לרשתות יוקרה בינלאומיות, מהווה תעודת כבוד לתעשייה המקומית ושם אותה ואותנו בפרט, כשווה מול שווים, מול מותגי על בינלאומיים".
את חדירת המותג לשווקים הזרים, מלווה בני רבן, המשמש כדירקטור לשיווק בינלאומי בחברת G.T.V. לבני רבן ניסיון שיווקי בינלאומי עשיר, ובין היתר, כיהן שש שנים כמנכ"ל חברת מעבדות ים המלח, בעלת המותג אהבה. במסגרת תפקידו זה היה אחראי על פיתוח השווקים הבינלאומיים למותג. בני רבן אחראי על התכנון האסטרטגי הבינלאומי וביישום החדירה לשווקים הנבחרים. החדירה לשוק האירופי, הינה חלק ממהלך אסטרטגי מתוכנן של החברה, ובמהלכו תציג החברה, בפעם הראשונה, בתערוכת הקוסמטיקה הגדולה בעולם - COSMOPROF BOLOGNA החברה מתכוונת להציג בתערוכה זו סדרות חדשניות המיועדות לשוק הבינלאומי.
STYLE AROMATHERAPY
מוצרי טיפוח, המהווים פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הארומתרפית המתבססת על רכיבים טבעיים. המותג הינו פיתוח טכנולוגי חדשני של מומחים מתחום הקוסמטיקה הטבעית, שמאחוריהם ניסיון עתיר שנים בשרות חברות קוסמטיקה עילית ומופץ על-ידי חברת גורי מוצרי צריכה. המותג אף זכה בתואר מוצר השנה בקטגוריית עיצוב השיער לשנת 2009 בגין החדשנות אותה הציג בסדרות הטיפוח לשיער. במסגרת סקר TNS שנערך בקרב 2000 צרכנים בישראל לבחירת מוצרי השנה 2009, כ-92% מהנשאלים הביעו שביעות רצון מהשימוש במוצרים וכ-87% מהנשאלים אף דיווחו שישמחו להמליץ עליהם בפני חבריהם.
תאריך:  16/03/2009   |   עודכן:  16/03/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il