רשת אופנת העין השלישית יוצאת בקמפיין שילוט אוטובוסים רחב היקף באמצעות צמד דוגמניות, אשר יציגו את קולקציית אביב-קיץ 2009 של המותג, מעל גבי האוטובוסים.
הקמפיין יעלה במוצאי-שבת הקרוב בסימן המסר "התחכום שבפשטות", המשקף את אופי הקולקציה החדשה של המותג, אשר מאופיינת באופנה טרנדית עכשווית לצד אופנה קלאסית חוצה תקופות.
הקמפיין יעלה בהשקעה של כחצי מיליון שקלים באזור המרכז ובאזור השרון על-גבי אוטובוסים ושלטי חוצות, עיתונות ארצית ומגזינים, באמצעות משרד הפרסום בנדה, וימשך לאורך כחודש ימים.