X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מירס
▪  ▪  ▪

מכון התקנים הישראלי העניק לחברת מירס תקן לניהול חוסן ביטחוני והמשכיות (ת"י 24001), המשקף את מוכנותה של החברה להעניק שירותי תקשורת וסנכרון הגופים השונים הפועלים במצבי חירום, החל באסונות טבע רבי עוצמה וכלה באירועים ביטחוניים ממושכים. התקן גובש מתוך ההכרה בתלות של מפעלים וארגונים בשרשרת אספקת מידע מהיר בתרחישי חירום.
קבלת התקן חייב את מירס לעמוד בהתחייבויות רבות כגון: יכולת פריסת אתרים ניידים תוך 24 שעות בהתאם לצרכי השעה; הטמעת נהלי עבודה בחירום ובניית מנגנונים פנימיים לבקרה שוטפת בקרב עובדי החברה ברמות שונות; שרידות והמשכיות מערכות התקשורת של החברה תוך התאמתה למצב החירום, דרישות השוק, הלקוחות והרשויות.
במהלך שנת 2008 השקיעה החברה כ-20 מיליון שקלים על-מנת לעמוד בתקן הנדרש. תקן זה מהווה אבן דרך חשובה בדרך להכרתה של מירס כרשת חירום לעורף האזרחי, כפי שמצא את ביטויו במבצע האחרון של "עופרת יצוקה" ומצבי חירום אחרים.
בסיס לקוחותיה של מירס בנוי על המגזר העסקי והמוסדי. כ-50% מלקוחות אלה עוסקים בשירותי חירום ביטחון והצלה כמו: צה"ל, מד"א, זק"א, מערך הרשויות המקומיות ובתי החולים וכן גופי מל"ח (משק לשעת חירום), וביניהם חברת חשמל, מקורות ומפעלי מזון. לקוחות אלה נמנים על כוח החזית עליו מופקד ניהול מיטבי של מצבי חירום כאשר התקשורת בתוך גופים אלה וביניהם הינה מרכיב קריטי לתפקודם.
רשת התקשורת של מירס מורכבת משתי מערכות נפרדות - טלפוניה וקשר, מה שמאפשר למירס יכולת שרידות גבוהה של המערכת בשעת חירום, תוך מתן עדיפות, חבירה וסינרגיה בין ארגונים שונים ברשת. יכולת זו באה לידי ביטוי גם בימי מלחמת לבנון השנייה ולאחרונה, במבצע "עופרת יצוקה". מירס הוכיחה שתוך זמן קצר היא מסוגלת לעבות הנדסית את אתריה שנמצאים תחת העומס, ולתת מענה מיידי ללקוחות המוסדיים הביטחוניים וארגוני ההצלה 24 שעות ביממה. מערכת המירס הוכיחה את שרידותה - רציפות השיחות בווקי-טוקי - למרות מצבי עומס קיצוניים שגרמו לקריסת מערכות התקשורת הסלולריות הקונבנציונליות.
אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס אמר היום כי: "מירס, מעצם היותה חברה העוסקת בתקשורת, רואה חשיבות עליונה ביכולת לספק שירותים חיוניים המצילים חיים בכל מצב ותחת כל איום, ולכן בשנה האחרונה שיפרה החברה את התשתיות ההנדסיות, דרך הכנת מלאים במחסנים, תיקנון נהלי עבודה פנימיים וכלה בהצבת כוחות משימה לצרכים מיוחדים שעשויים להתעורר. חברת מירס השקיעה מאמצים ומשאבים רבים בהשגת התקן היות והתפקוד התקין של חברת מירס הינו קריטי וחיוני ממדרגה ראשונה לתפקוד מערך הביטחון וההצלה של העורף האזרחי במדינה בשעת חירום. התגובות המתקבלות מהשטח מעידות כי אנו עומדים במבחן המעשה. אנו רואים בתקן זה הזדמנות להכרה ברשת מירס כרשת מובילה בפתרונות לעורף האזרחי וכן בסיס איתן לפעולה ושאיפה לשיפור מתמיד בכל מערכי החברה".
דורון טמיר, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "אנו מברכים את חברת מירס, החברה הראשונה בישראל שקיבלה את התקן לניהול חוסן ביטחוני והמשכיות. אנו משוכנעים כי במצב של אירוע בלתי צפוי תוכל החברה לחזור במהירות לפעילות ולהמשיך ולהעניק שירות רציף ויעיל לשביעות רצון לקוחותיה".

תאריך:  18/03/2009   |   עודכן:  18/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרין
- הודעה מטעם רשת העין השלישית
דורית כהן
- הודעה מטעם פורטן hoopa
דלית מיכאלי
- הודעה מטעם אוניברסיטת בר-אילן
רבקה פרייליך-זלצר
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
טל דקל
- הודעה מטעם חברת FIT IN
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il