X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נטע הר-לב דוא"ל יפה אפרתי יחסי ציבור
- הודעה מטעם משק צוריאל
▪  ▪  ▪

מחלבת משק צוריאל, המתמחה כבר למעלה מ-20 שנה בייצור גבינות איכותיות, חלב עיזים ויוגורטים, מודיעה על מהלך של מיתוג מחדש. המיתוג המחודש עתיד למצב את משק צוריאל כמחלבה מומחית גלילית - ישראלית, תחת הסיסמא "משק צוריאל - טעימה מהגליל".
למשק צוריאל מגוון מוצרים ייחודי ורחב הכולל, בין היתר, גבינות מלוחות, מוצרים שונים מחלב עיזים, גבינות מיוחדות מחלב עיזים וצאן, וכן מגוון מוצרים מחלב סויה.
במסגרת המהלך, הוחלט לשים דגש על תחום חלב העיזים, הנחשב לשוק צומח שעונה למגמת הבריאות ובמקביל מעניק חוויה מפנקת ואנינה.
במסגרת המהלך, הוחלט על שינוי מהותי בתחום חלב העיזים בקרטון. חלב העיזים ישווק באריזה חדשה של 1 ליטר, והמחיר לצרכן יירד בלמעלה מ-35%. המטרה היא להגדיל שוק זה, ובהתחשב בתקופה, הוחלט להציע את המוצר במחיר אטרקטיבי במיוחד. מאותן סיבות גם יוגורט עיזים בגביע הושק בגביע מוקטן של 150 גרם, ובכך הצטמצמה עלות יחידת הקנייה ועימה חסמי ההתנסות בשוק זה. בנוסף, משיקה המחלבה גבינות שמנת עיזים למעדניות ברשתות השיווק. בהמשך מתכוונת החברה להציע חידושים נוספים.
מגוון המוצרים ישווק מעתה באריזות חדשות. מרבית האריזות עברו שדרוג ויהיו נוחות וידידותיות יותר למשתמש, וכמובן יישארו בצבע הירוק שמאפיין את משק צוריאל.
השפה העיצובית שנבחרה לייצג את משק צוריאל מתארת את הסביבה הגיאוגרפית של משק צוריאל - המרחבים הירוקים של הגליל וברקע הר תבור. הסיפור של המחלבה יופיע על-גבי האריזות:
"לרגלי התבור, בלב הגליל, שוכן כבר יותר מ-20 שנה משק צוריאל. המרחבים הירוקים, האוויר הצלול והקצב הגלילי הם סביבה מושלמת לעזים, לכבשים ולפרות, שנותנות לנו חלב עשיר ואיכותי. בזכות המומחיות והמקצועיות שצברנו ותשומת הלב לכל פרט ופרט, אנו מגישים לכם טעימה מהגליל. תיהנו". בלוגו החדש נראה איש המשק ולצידו עז, מביטים אל הגליל. על מלאכת העיצוב ניצח סטודיו PARTNERS&ADLAI.
הראל חייקין משנה למנכ"ל טרה: "הידע והמקצועיות שלנו בשוק המתמחה והעיזים בפרט מאפשרים לנו להביא לשוק מוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר. אנחנו דווקא רואים הזדמנות במצב המשק, בו הציבור מבלה יותר בבית ומחפש לפנק את עצמו בעלויות נמוכות. המוצרים שלנו נותנים מענה לחוויית פינוק קטנה במחיר נגיש, פיצוי קטן לוויתורים שעושים בתקופה זו".
לדברי ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק טרה, שוק העיזים הוא אחד השווקים הצומחים ביותר ורק בשנה האחרונה צמח בלמעלה מ-20%. הוא נותן מענה הן לצרכים של בריאות והן לפינוק. אנחנו בהחלט מאמינים שיש מקום להגדיל את השוק שאליו אנו פונים כיום.
לדברי רויטל רודריג, מנהלת השיווק של משק צוריאל: "מטרת המהלך היא לחשוף את הסיפור האמיתי של משק צוריאל - משק מומחה מהגליל. אנחנו מהגליל, ומציעים לצרכן חוויה גלילית אמיתית ברמה הגבוהה ביותר. זהו המקום האידיאלי לייצור מוצרי חלב איכותיים. אנו מתכוונים להבליט את היותנו מהאזור ולהדגיש כי מוצרינו הם ברמת מחלבת בוטיק אך זמינים לכולם".
משק צוריאל נוסד בגליל לפני למעלה מ-20 שנה ובמשך שנים התמחה במוצרי חלב מחלב עיזים, כבשים, בקר וגם מחלב סויה. לפני כשנה וחצי נרכש על-ידי החברה המרכזית למשקאות אשר החליטה להוציא את המחלבה לדרך מיתוגית חדשה כחלק מגיבוש זהות חדשה.
על-פי נתוני סטורנקסט, שוק הגבינות המלוחות והמיוחדות מהווה כ-1/2 מיליארד שקלים בשנה.

תאריך:  25/03/2009   |   עודכן:  25/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אודליה ממן
- הודעה מטעם קבוצת חיון
אפרת ברק
- הודעה מטעם חברת YCD מולטימדיה
אפרת ברק
- הודעה מטעם האגוד הישראלי לרפואת עור ומין
אפרת ברק
- הודעה מטעם כינוס ננו-ישראל
יעל אורן
- הודעה מטעם חברת עץ ועצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il