TNT בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, משיקים פעילות ייחודית לתמיכה בקמפיין רחב היקף של רשת האופנה לצעירים TNT באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 35-18.
במסגרת הקמפיין ל-TNT, רשת האופנה הישראלית לצעירים נתלו מודעות בכ-100 מקומות בילוי בפריסה ארצית ביניהם - פאבים, מסעדות, בתי קפה, ומועדוני לילה.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע. היקף הקמפיין פחות מ-50,000 שקלים.