X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SAP ישראל
▪  ▪  ▪
אמנון פרוינד [צילום: יח"צ]

אמנון פרוינד מונה למנהל מגזר הביטוח של SAP ישראל. פרוינד יהיה אחראי על גיבוש ויישום האסטרטגיה העסקית של SAP ישראל בתחום הביטוח, לרבות מתן מענה מחשובי לצרכים העסקיים של חברות הביטוח המובילות והגדולות במשק, כמו-גם פתרונות ייעודיים לחברות הביטוח הקטנות יותר.
לדברי פרוינד, "SAP מציעה למקבלי ההחלטות בחברות הביטוח בישראל מגוון רחב של פתרונות מתקדמים, המאפשרים לחברות לייעל את פעילויותיהן, להגדיל את ערך עסקיהן, להקטין סיכונים ולחסוך במשאבים רבים - וכל זאת, תוך עמידה בכל הדרישות הרגולטוריות".
בטרם הצטרף ל-SAP ישראל, מילא אמנון פרוינד תפקידי ניהול בחברות המחשוב טלדור, נס טכנולוגיות ומג'יק תעשיות תוכנה. פרוינד רכש מומחיות בתחום פתרונות המחשוב למגזר הפיננסי ולמגזר הממשלתי והוביל בשנים האחרונות כמה מהעסקות המשמעותיות בתחום ה-IT בישראל, בין היתר עם בנק הפועלים, בנק המזרחי, כלל חברה לביטוח, הפניקס הישראלי, הראל חברה לביטוח, מגדל חברה לביטוח ועוד. לפרוינד ניסיון רב בתחום מערכות ERP ומערכות ייעודיות למגזר הפיננסי, בנוסף על ניסיון של 17 שנה בענף הבנקאות.
לפרוינד תואר שני במנהל ציבורי עם התמחות במערכות פיננסיות.
אודות SAP ישראל
SAP ישראל היא המפיצה והמשווקת הגדולה ביותר של יישומי תוכנה עסקית בישראל, על-פי IDC 2008. מבין שלושת אלפי לקוחות SAP בישראל כ-200 ארגונים גדולים ומאות רבות של ארגונים בינוניים וקטנים. SAP ישראל מובילה ביישומי תוכנה עסקית בכל הסקטורים במשק: המגזר הציבורי, בנקאות וביטוח, קמעונאות וסיטונאות, תעשיה, תחבורה, רפואה ואנרגיה. בסל המוצרים של SAP מגוון רחב של יישומי תוכנה ובינה עסקית, העונים על הצרכים ההטרוגניים של ארגונים ועסקים בכל גודל.
SAP ישראל פועלת באמצעות כ-150 אנשי מכירות, שיווק והפצה ומערך רחב של שותפים עסקיים, המונה כאלפיים יועצים מומחים. באמצעות רשת ההפצה והייעוץ, שומרת SAP על קירבה ללקוח הסופי. רשת ההפצה והייעוץ מתאימה ללקוחות SAP את יישום התוכנה העסקית המתאים לצרכיהם, ומסייעת בהטמעה והתאמה מהירה של היישום לצרכיו הייחודיים של הלקוח.
SAP ישראל היא חברה-בת של SAP העולמית, התאגיד הגדול באירופה והשלישי בגודלו בעולם לפיתוח וייצור יישומי תוכנה עסקית. בעקבות רכישת Business Objects לפני כשנה, SAP הינה כיום חברת הבינה העסקית המובילה בעולם. SAP מדורגת כאחד התאגידים היציבים ביותר בעולם, עם מכירות שנתיות בהיקף של כ-14 מיליארד אירו ועם למעלה מ-82,000 לקוחות ברחבי העולם. כ-42,000 מבין לקוחות SAP בעולם הן חברות בינוניות וקטנות. 95% מחברות Fortune 500 הן לקוחות SAP העולמית.
משרדי SAP ישראל ממוקמים ברעננה, לצד מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל. SAP מעסיקה בישראל כ-1000 עובדים. למידע נוסף: www.sap.com/israel.
תאריך:  27/04/2009   |   עודכן:  27/04/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דנה הרמן
- הודעה מטעם רשת מלונות דן
לינדה בר
- הודעה מטעם רשות השידור
עינת מירון
- הודעה מטעם קבוצת WebsPlanet
שני סוקול
- הודעה מטעם מוזיאון בית התפוצות
רונן הלל
- הודעה מטעם חברת יצאת גדול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il