X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם L'AUTRE CHOSE
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מותג האופנה האיטלקי L'autre chose מגיע לארץ עם חנות דגל בכיכר המדינה בתל אביב. המותג מציע מגוון נעלי ערב בעיצוב אופנתי ובסגנון סקסי גלאם לצד נעלי קז'ואל וסנדלים שטוחים ונוחים להליכה יומיומית, כולם עשויים עור איכותי ובעלי גימור מוקפד. לצד מבחר הנעליים בחנות, ניתן למצוא מבחר מצומצם של תיקים לעבודה ותיקי 'אובר סייז' לנשיאה נוחה, לאמהות עובדות ולסטודנטיות. התיקים עשויים עור איכותי רך או בדים עבים ובעלי ידיות נשיאה.
על המותג L'AUTRE CHOSE
המותג שייך לשושלת בוקצ'יני האיטלקית הענפה, אשר לה ידע וניסיון מקצועי של 50 שנה בענף ההנעלה והאביזרים. משפחת בוקצ'יני ובראשה הבן אלפרדו, ייצרו במשך שנים נעליים איטלקיות איכותיות מעור יען וקרוקודיל אשר נמכרו בשנות ה-60 וה-70 בהצלחה ארה"ב, אירופה, והמזרח הרחוק.
בשנת 1987 פיתח אלפרדו בוקצ'יני את מותג ההנעלה לנשים L'AUTRE CHOSE ובחר דווקא בשם צרפתי למותג, מהסיבה שבשנות ה-80 האימומים הצרפתים לנעלי נשים נחשבו אופנתיים ויחודיים. פירוש השם מצרפתית הוא "משהו אחר". כך שילב אלפרדו בייצור הנעליים איכות איטלקית מסורתית לצד עיצוב מודרני ואופנתי. המותג הפך בן רגע להצלחה ונמכר ברשתות אופנה ובתי כלבו מובילים בעולם כדוגמת מקס מארה ובארני'ס. בנוסף, עוצבו דגמים ייחודיים של המותג עבור מעצבי על כדוגמת מרטין מרג'יאלה, אלכסנדר מקווין, פטריק קוקס, המעצבת הגרמנייה אוה מאן ועוד.
בשנת 1998 הצטרפה לצוות מעצבי המותג, המעצבת מיקלה קסאדיי (MICHELA CASADEI) המומחית בתחום ה-Ready-To-Wear. הראייה הקריאטיבית של מיקלה ונסיונה בתחום האופנה, תרמו למותג טאץ' צרפתי נשי ורומנטי ושימת דגש על תיפורים עדינים ודיטיילים.
בשנת 2005 הורחב המותג מתחום הנעליים והתיקים גם לתחום ההלבשה לנשים והושקה קולקציית קז'ואל בעיצובה של מיקלה קסאידיי, המתכתבת עם ערכי המותג.
השנה התרחב המותג בחו"ל גם לתחום ההלבשה לגברים. כיום, נמכרים פריטי המותג L'autre cose בין היתר בתי הכלבו היוקרתיים ניימן מרקוס וברגדורף גודמן בארה"ב, ליין קרואופורד וג'ויס בהונג קונג, בארני'ס ואיסטן בטוקיו ועוד. השואו רום של המותג ממוקם במילאנו, איטליה. חנות הדגל הראשונה של המותג הושקה ברומא בשנת 2008. מאז הושקו בוטיקים נוספים של L'autre chose בארה"ב, סקנדינביה, אוסטרליה, המזרח הרחוק, רוסיה, איטליה, ספרד, צרפת, פורטוגל, יון, בריטניה, גרמניה, אוסטריה, שוויץ, בלגיה, יפן וכאמור, כעת גם בישראל.
על הקולקציה
מגוון הנעליים שמציע המותג נחלק לסנדלים שטוחים, נעלי קז'ואל, נעלי ערב עם עקב דק או עקב רחב יותר. לצד מגוון מתחלף של קולקציות צעירות וטרנדיות, ניתן למצוא גם קו בוגר וקלאסי יותר של נעלי סירה על עקב רחב יותר באימום צר ועדין. מהסיבה הזו, מתאים המותג לצעירות ונשים בגילאי 60-20 המעריכות נעל מעוצבת ואיכותית כאחד.
סקלת הצבעים של הקולקציה מגוונת, החל מאפור ושחור בסיסיים ועד ירוק, ורוד, כחול, תכלת, סגול וחרדל. הנעליים מקושטות בחלקן באביזרי אופנה יפהפיים כדוגמת פפיון, פרחים במבחר גדלים, כפתורים, ניטים, פייטים, רקמות ואבזמים בזהב וכסף.
קולקציית התיקים מבית המותג עשויה עור איטלקי רך או בד עבה ומגיעה בעיקר בגדלים גדולים עד 'אובר סייז' (ענק). קהל היעד של המותג הנו אמהות, נשות עסקים, סטודנטיות וצעירות הנוהגות לזרוק לתיק כל מה שיש בבית. סקלת הצבעים של קולקציית התיקים היא לבן, חרדל, אפור, שחור וג'ינס.
בארץ, נפתחה בימים אלה חנות דגל ראשונה של המותג L'autre chose בכיכר המדינה בתל אביב. בעתיד הקרוב, יש כוונה להתרחב עם חנות נוספת בתל אביב אשר תציג את קולקציית בגדי הנשים של המותג באופן בלעדי בארץ. קולקציית הקז'ואל מבוססת על בדים דקים, נעימים ונושמים בעיצובים אופנתיים לשעות היום ולערב.
מחירים:
קולקציית נעליים: 1800-500 שקלים.
קולקציית תיקים: 4000-1500 שקלים.
להשיג בלעדית בחנות הדגל של המותג L'AUTRE CHOSE. כתובת: רחוב ה' באייר 44, תל אביב. טלפון: 03-6020497.

תאריך:  07/06/2009   |   עודכן:  07/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il