X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת הדסית
▪  ▪  ▪

ד"ר עינת זיסמן התמנתה לתפקיד מנכ"ל הדסית, חברת-הבת של הדסה ליישום טכנולוגי. היא תיכנס לתפקידה בחודש ספטמבר הקרוב ותחליף את ד"ר רפי הופשטיין אשר ניהל את הדסית בעשר השנים האחרונות.
ד"ר זיסמן שימשה בשמונה השנים האחרונות כסמנכ"ל ומנהלת המחלקה לפיתוח עסקי ב"ידע", חברה למחקר ופיתוח בע"מ, חברת היישומים הטכנולוגיים של מכון ויצמן למדע. קודם לכן, מילאה במשך שבע שנים, מספר תפקידים בתחומי המו"פ בתעשיית הביוטכנולוגיה.
זיסמן הינה בעלת תואר ד"ר לאימונולוגיה מטעם מכון ויצמן למדע, תואר שני במינהל עסקים מטעם בית-הספר למינהל עסקים על-שם מרשל באוניברסיטת דרום קליפורניה, תואר שני במדעי הרפואה (בהצטיינות) מטעם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ותואר ראשון (בהצטיינות) מבית-הספר לרוקחות של "הדסה" והאוניברסיטה העברית בירושלים.
"אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של ד"ר זיסמן אלינו", אמר מנכ"ל הדסה ויו"ר מועצת המנהלים של הדסית, פרופ' שלמה מור- יוסף. "בניהולו של ד"ר רפי הופשטיין, הדסית בנתה בשנים האחרונות, בהצלחה רבה, בסיס ותשתית לפעילות מסחרית ומדעית מגוונת, והיא נמצאת היום בעמדה מצוינת לטפס שלב ולממש את היכולות שנצברו. ד"ר זיסמן היא, ללא ספק, האדם המתאים להוביל את החברה בשלב החדש הזה".
"אנו נמצאים בתקופה המשלבת אתגרים מחד ואפשרויות מאידך", אומרת ד"ר זיסמן. "הדסית הינה ייחודית בהיותה חלק ממרכז רפואי אוניברסיטאי מוביל כהדסה. אני שמחה להצטרף להדסה ולתרום מיכולותי ונסיוני לקידום ופיתוח היישומים הטכנולוגיים כאן".
אודות הדסית
חברת הדסית בע"מ הוקמה כחברה-בת ליישום טכנולוגיות של המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה בירושלים. הדסית מקדמת את הקניין הרוחני והמו"פ המיוצרים בהדסה ומביאה אותם ליישום מסחרי במטרה למצוא פתרונות לבעיות הניצבות לפני הרפואה המודרנית. קניין רוחני שפותח בהדסה כבר זכה למקום של כבוד בזירת המחקר הרפואי הבינלאומית, עם טכנולוגיה ביו-רפואית מובילה לפיתוח טיפולים, שיטות לאבחון מחלות ומכשירים חדשניים.
החברה פועלת בפארק הביוטכנולוגי הירושלמי, הממוקם בקמפוס עין-כרם של הדסה בירושלים. בפארק פועלות גם חברות בת של הדסית, וכן המרכז לניסויים קליניים של הדסה. האחריות העליונה של הדסית היא להוביל טכנולוגיות חדשות מהפיתוח עד ליישומן המסחרי.
יחד עם שותפים אסטרטגיים הקימה הדסית למעלה מ-30 חברות הזנק על בסיס טכנולוגיות שפותחו במלואן או בחלקן בהדסה. תשע מתוכן כלולות באשכול חברות הנתמכות על-ידי הדסית - ביו, חברת האחזקות של הדסית (HBL), הנסחרת בבורסה בתל אביב. בנוסף, חתמה הדסית על עשרות הסכמים עם שותפים אסטרטגיים בכל העולם, בהם נתנה רשיון או אופציות לפתח טכנולוגיות שנוצרו בהדסה.
הדסית מעורבת גם בקידום תעשיית הרפואה הישראלית והעולמית, באמצעות ייזום ומתן שירותי מחקר קליני ופרה-קליני במרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה.

תאריך:  21/06/2009   |   עודכן:  21/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il