X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP ישראל
▪  ▪  ▪
שלומי פרייס [צילום: יח"צ]

שלומי פרייס, 40, מונה לתפקיד מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי של HP בישראל (PSG - Personal Systems Group). בשלוש השנים האחרונות שימש פרייס בתפקיד מנכ"ל חטיבת הדפסה והדמיה של HP בישראל. קודם לכן ניהל את מכירות הקבוצה וניהל קטגוריית מוצרים.
תחת אחריותו של פרייס יהיו מרוכזים מגוון המחשבים האישיים מדגמי HP ו-Compaq לעסקים ולצרכנים פרטיים, פתרונות ניהול מחשוב בארגונים, תחנות עבודה, וניהול רשת ערוצי ההפצה של HP בישראל. חטיבת המחשוב אישי של HP היא מובילת שוק בישראל ובעולם.
במקביל להודעה על כניסת שלומי פרייס לתפקיד המנכ"ל, הודיעה חטיבת המחשוב האישי על מהלך השקה ייחודי של מחשב נייד חדש שמשנה את חוקי המשחק ה-HP Pavilion dv2 Entertainment Notebook PC. המדובר במחשב נייד בעל עוצמת מחשוב גבוהה, בעל מסך LED של 12.1 אינצ', משקל 1.7 ק"ג, ובמחיר מומלץ לצרכן של 4,499 שקלים בלבד. למחשב הנייד מדגם HP Pavilion dv2 Entertainment Notebook PC, מארז מגנזיום, שמספק עמידות גבוהה ומשקל נמוך (1.7 ק"ג). זאת, בנוסף למידות קומפקטיות (גובה של 2.4 ס"מ במצב סגור), הופכים את ה-dv2 לכלי עבודה מושלם עבור סטודנטים ואנשי עסקים שמרבים בנסיעות. המחשב כולל מסך LED רחב בגודל 12.1 אינץ', מעבד AMD Athlon Neo MV-40 (1.60GHz) וזיכרון בנפח של 4GB. בנוסף, הוא מצויד בכל התכונות הנדרשות לתחנת בידור מושלמת: תוכנת HP MediaSmart, שמאפשרת הצגת סרטים, תמונות, מוזיקה ומשחקים; תמיכה בטכנולוגיית Blu-ray לצפייה בסרטים באיכות מושלמת; כרטיס גרפי חזק במיוחד ATI Mobility Radeon HD 3410; וכונן קשיח בנפח עצום של עד 500GB, עם טכנולוגיית ההגנה HP ProtectSmart. בנוסף, יכולים לקוחות להוסיף למחשב כונן פלאש, שמקצר את זמן הטעינה, ומקלדת עם תאורה פנימית.
שלומי פרייס מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל, מסר כי "HP פותחת את החצי השני של 2009 בתנופה עם מחשב נייד שמשנה את חוקי המשחק. ה-dv2 מספק בטווח מחירים נמוך, עוצמת מחשוב ואיכות שטרם נראתה בשוק הישראלי. היתרון של HP העולמית טמון ביכולת לפלח את העדפות משתמשי המחשבים ברחבי העולם ולהתאים את מאפייני המחשבים של HP על-פי אותן העדפות. כחברת המחשוב האישי הגדולה בעולם, אנו במעמד ייחודי לייצר מגוון רחב של מוצרים במחירים תחרותיים בכדי לקלוע למגוון הרחב ביותר של טעם הלקוח".
אודות HP
HP, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, ממקדת ביצירת חוויה טכנולוגית פשוטה ועשירה יותר עבור לקוחותיה - החל מצרכנים פרטיים ועד הארגונים העסקיים הגדולים ביותר. ל-HP פורטפוליו מוצרים ושירותים בתחומי הדפוס, המחשוב האישי, תוכנה, שירותים ותשתיות ה-IT. פעילות HP בישראל כוללת את: HP ישראל, מעבדות (HP (HP Labs, חטיבת אינדיגו (חטיבת הדפוס הדיגיטלי), חטיבת דפוס בפורמט רחב מאד (סאיטקס ויז'ן לשעבר, אשר לאחרונה רכשה את חברת נור מקרופרינטרס) ומרכז הפיתוח העולמי של חטיבת התוכנה (מרקורי לשעבר).
מידע נוסף על HP ניתן למצוא באתר: www.hp.co.il.

תאריך:  29/06/2009   |   עודכן:  29/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il