X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת b;creative
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

b;creative הישראלית, יצרנית המים בטעמים water &, נכנסת לשוק משקאות התה הקר ומשיקה מותג חדש בהשקעה של כמיליון שקלים. משקאות התה הקר של b;creative יושקו תחת השם Urbanic Tea בטעמים לימון ואפרסק. ההשקה תלווה במהלך קידום מכירות וחסויות על אירועי ספורט ולייף סטייל.
Urbanic Tea הינו פרי פיתוח ישראלי והוא מכיל מים מזוככים בתוספת תמציות עלי תה אורגניות וטבעיות ובשילוב תמצית צמח האלוורה, ללא חומרים משמרים. החברה הפועלת גם בשווקים במזרח אירופה ומייצאת מים בטעמים, מתעתדת לשווק את Urbanic Tea גם בסלובקיה באמצעות רשתות השיווק המובילות שם: מטרו, DM וסלובנה.
בן לוי, מנכ"ל ושותף ב-b;creative, מסר כי, "Urbanic Teaפותח לאחר מחקרים וקבוצות מיקוד שערכנו, על-מנת לתת מענה לצורכיהם של קהל צרכנים המקפיד על אורח חיים בריא ומאוזן, קהל אשר הולך וגדל בעקביות מדי שנה. להערכתנו הגידול בקהל זה ויציאת אייס טי של ויסוצקי משוק התה הקר בתחילת השנה, יאפשרו לנו לכבוש נתח של 10% עד 15% מהקטגוריה".
b; creative נכנסת לשוק התה הקר המגלגל 275 מיליון שקלים בשנה עם המותג Urbanic Tea, שוק בו שולטת נסטי של קוקה קולה המחזיקה 90% מהקטגוריה. שחקניות נוספות בתחום הן יפאורה תבורי עם ספרינג טי, סן בנדטו והמותג הפרטי של השופרסל.

תאריך:  19/07/2009   |   עודכן:  19/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
- הודעה מטעם המרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
ליבי עוז
- הודעה מטעם האוניברסיטה העברית
ורד קויטל
- הודעה מטעם בית החולים בילינסון
דובר בזק
- הודעה מטעם בזק
רונן הלל
- הודעה מטעם קבוצת ג'רוזלם פוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il