X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשתות מגה
▪  ▪  ▪

רשתות מגה משיקות קמפיין טלוויזיה חדש באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.
המהלך: הקמפיין החדש מציג מהלך ראשון מסוגו של רשתות מגה אשר תתמקד במתנה שבועית שתחולק ללא כל התניית קניה.
המסר: כֹּל אַהַבה מַתחילה בְּקטן... מגה מְפַנקת את הַיְלדים בַּקיץ בְּמַתנה מְתוּקה בְּכֹל שבוע. הִיכַּנסו לַאַתר, הורידו קופון וּתְקַבּלו מַתנה בסניפים.
קהל היעד: הקמפיין החדש פונה לילדים, אשר יוזמנו לגלוש באתר האינטרנט של הרשת www.mega-sale.co.il, להדפיס קופונים למתנות ולהגיע לאחד מרשתות מגה על-מנת לקבל אותן.
תקציב: הקמפיין ישודר מהיום בערב ובמהלך חודש יולי בערוצים 10 ו-2 (קשת ורשת) בעלות כוללת של כ-3.5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית.
אתי כהן, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ אומרת: "רשתות מגה בוחרות בתקופה ערה זו של מבצעי מחירים להעניק לקהל לקוחותיה באמצעות נגיעה אישית. רשתות מגה בחרו לוותר על מבצעי קיץ מגוונים, ולהתמקד בהצבתו של הלקוח במרכז. במסגרת הקמפיין הפרסומי, בחרנו, בשטרית מדיה גרופ להתמקד בלקוח המקבל מתנה מרשתות מגה, ללא כל התניית קניה. התסריט מציג מערכת יחסים בין שני ילדים נאיבית שכולה נתינה, ללא כל אינטרס. מערכת יחסים המבטאת באופן מדויק את מערכת היחסים בין מגה לבין קהל לקוחותיה".
קמפיין זה הוא אחד מסדרת הקמפיינים ששטרית מדיה תעלה על-מנת לשמור על מעמדו החדש של המשרד ברשימת עשרים המפרסמים הגדולים על-פי מדד יפעת בקרת פרסום.
מנהל קריאייטיב: גילי שחק; ארט:יואב שומכר; מנהלת לקוחות: קרן קייל; תקציבאית: מיטל גדקה; חברת הפקה: ישי הדס.

תאריך:  20/07/2009   |   עודכן:  20/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il