רשתות מגה משיקות קמפיין טלוויזיה חדש באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.
המהלך: הקמפיין החדש מציג מהלך ראשון מסוגו של רשתות מגה אשר תתמקד במתנה שבועית שתחולק ללא כל התניית קניה.
המסר: כֹּל אַהַבה מַתחילה בְּקטן... מגה מְפַנקת את הַיְלדים בַּקיץ בְּמַתנה מְתוּקה בְּכֹל שבוע. הִיכַּנסו לַאַתר, הורידו קופון וּתְקַבּלו מַתנה בסניפים.
קהל היעד: הקמפיין החדש פונה לילדים, אשר יוזמנו לגלוש באתר האינטרנט של הרשת
www.mega-sale.co.il, להדפיס קופונים למתנות ולהגיע לאחד מרשתות מגה על-מנת לקבל אותן.
תקציב: הקמפיין ישודר מהיום בערב ובמהלך חודש יולי בערוצים 10 ו-2 (קשת ורשת) בעלות כוללת של כ-3.5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית.
אתי כהן, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ אומרת: "רשתות מגה בוחרות בתקופה ערה זו של מבצעי מחירים להעניק לקהל לקוחותיה באמצעות נגיעה אישית. רשתות מגה בחרו לוותר על מבצעי קיץ מגוונים, ולהתמקד בהצבתו של הלקוח במרכז. במסגרת הקמפיין הפרסומי, בחרנו, בשטרית מדיה גרופ להתמקד בלקוח המקבל מתנה מרשתות מגה, ללא כל התניית קניה. התסריט מציג מערכת יחסים בין שני ילדים נאיבית שכולה נתינה, ללא כל אינטרס. מערכת יחסים המבטאת באופן מדויק את מערכת היחסים בין מגה לבין קהל לקוחותיה".
קמפיין זה הוא אחד מסדרת הקמפיינים ששטרית מדיה תעלה על-מנת לשמור על מעמדו החדש של המשרד ברשימת עשרים המפרסמים הגדולים על-פי מדד יפעת בקרת פרסום.
מנהל קריאייטיב: גילי שחק; ארט:יואב שומכר; מנהלת לקוחות: קרן קייל; תקציבאית: מיטל גדקה; חברת הפקה: ישי הדס.