בעקבות ההודעה של חברת דיסני העולמית על השקת ערוץ דיסני בישראל במהלך חודש ספטמבר, החל הערוץ בהפקת סדרת מקור חדשה - רימייק לסדרה בינלאומית מצליחה של דיסני בשם: AS THE BELL RINGS או בעברית: אחרי הצלצול - הגרסה הישראלית.
הסדרה הישראלית תתרחש בבית ספר תיכון ותתאר את ההווי של התיכוניסטים הלומדים בו. הסדרה תורכב ממערכונים קצרים, כאשר בכל פרק ישנו סיפור אחר מעולמם של התלמידים - רומנטיקה, שיעורים, בעיות עם המורים, חלומות ועוד, כאשר הכל מוגש בצורה קומית ומבדרת.
הסדרה שודרה לראשונה בערוץ דיסני האיטלקי, ובעקבות ההצלחה הופקה בכ-15 מדינות שונות ברחבי העולם בהן משדר ערוץ דיסני. בגרסה האמריקנית של הסדרה התגלתה לראשונה כוכבת דיסני הנוכחית דמי לוואטו, שהשתתפה מאז בסרט קאמפ רוק, זכתה לסדרה מצליחה משלה (שתעלה בחודשים הקרובים בערוץ דיסני ישראל), וקיבלה את התפקיד הראשי בסרט "תוכנית להגנת נסיכות" שיוקרן אף הוא בישראל ביום השקת ערוץ דיסני.
במסגרת הפקת הגרסה הישראלית מחפש ערוץ דיסני ישראל את כוכבי הילדים הבאים של ישראל. באמצעות סוכנויות שחקנים מתבצעים אודישנים ברחבי הארץ ודרך סוכנויות השחקנים, במטרה למצוא את השחקנים הצעירים שיככבו בסדרה ויהפכו לשמות החמים בעולם הילדים.
גיא קרני, מנהל התוכניות של ערוץ דיסני ישראל מסר: "זו פעם ראשונה שסדרה מצליחה של דיסני זוכה לגרסה מקומית בהשתתפות שחקנים ישראלים. מדובר בהפקה מושקעת ואנו משוכנעים שכפי שהסדרה הצליחה בעולם כך היא תצליח גם בישראל".
עם קהל יעד בגילאי טרום בית ספר וילדים בגילאי 6 עד 14 ובני משפחותיהם, ערוץ דיסני, שיושק בספטמבר, יציע לצופים הישראלים תמהיל מרתק ואיכותי של תוכניות וביניהן הסדרות האהובות "האנה מונטנה", סדרת האנימציה המצליחה "פיניאס ופרב" וסרטי קולנוע מקוריים של ערוץ דיסני "היי-סקול מיוזיקל" ו-"קמפ רוק".
שידורי הערוץ יכללו גם רצועת שידור יומית עם מגוון של תוכניות המיועדות לגילאי טרום-בית ספר, כולל הלהיטים "המועדון של מיקי מאוס" ו"חבריי טיגר ופו".
ערוץ דיסני, אשר יחליף את ערוץ ג'טיקס, יעבור לוקאליזציה לשוק המקומי, אשר במסגרתה ידובבו סדרות האנימציה לעברית וכן יופקו הפקות מקור בכיכובם של שחקנים ישראלים.
אודות ערוץ דיסני: ערוץ דיסני העולמי מייצג את ספריית ערוצי הילדים המוצלחת בעולם עם 98 ערוצים ו/או רצועות שידור ב-167 ארצות וב-32 שפות. בשנת 2008, ערוץ דיסני דורג כערוץ הילדים מספר 1 ב-17 מדינות/טריטוריות מסביב לעולם. הנכסים של ערוץ דיסני ממשיכים להתרחב לשווקים חדשים ברחבי העולם ומשמשים בתפקיד מפתח בהצגת המותג של דיסני לצרכנים חדשים.