משרד יחסי הציבור גילעד תדמית מקבוצת G group, מרחיב את מחלקת המדיה ומצרף לשרות לקוחותיו את החברות פוסט אופיס ובאטם ליין מדיה.
פוסט אופיס פוסט פרודקשן הינו בית פוסט פרודקשן שהוקם בשנת 2005 על-ידי חן רביד ואילן קדם ואחראי לפרסומות רבות עבור משרדי הפרסום הגדולים. בין עבודותיהם: "מחלבות גד - עתיד" (פוגל אוגילבי), שזכה לשבחים באתרי פוסט פרודקשן בעולם, סרט עבור "גרינפיס" (אדלר חומסקי) שזכה לחשיפה באתר "ADFORUM" הבינלאומי, פרסומת עבור "ויסוצקי" (יהושע TBWA) עם אלי יצפאן, שהייתה מדורגת במקום הראשון ב"זכורות והאהובות" ועוד רבות אחרות. לפוסט אופיס סניף נוסף בשם פרומו פוסט פרודקשן, בשותפות עם ענני תקשורת, הנותן שירותים למשרדי פרסום ועוסק גם בפרומואים ובאריזות גרפיות לטלוויזיה.
באטם ליין מדיה, הינה חברת מדיה שיווקית חדשה וייחודית המתמחה בפרסום על-גבי קוסטרים (תחתיות לבירה) בפאבים בפריסה ארצית. החברה נוסדה לפני כשנה על-ידי רוני צדוק ולאון קרגץ' על-מנת לתת מענה פרסומי שיווקי לקהל יעד צעיר בגילאי 34-18 המהווה כוח קניה מרכזי בשוק.
משרד יחסי הציבור גילעד תדמית מפעיל שורת מחלקות מתמחות לטיפול בתחומי האופנה, צרכנות, שיווק, תעשיה, קולינריה ותרבות ומטפל מזה מספר שנים במועדון ההופעות זאפה בתל אביב והרצליה. בין לקוחות המשרד הנוספים: טומי הילפיגר, טופ שופ, קוסמופארם, דנשר, טמפו, פישמן סלולאר, רהיטי דורון, ארמונות הרודס, עיר המלכים, חברות המזון לין תעשיות, סעדי, רשת המזון המהיר EAT RIGHT ועוד רבים.