איך משיגים בידול של אתר על-רקע אינספור המתחרים? בסוכנות יחסי הציבור דוניצה תקשורת, הלכו על עיצוב בתלת מימד, המשלב חוויה אינטראקטיבית לגולשים באתר וגייסו למשימה את דימיטרי פת, מעצב שקטף בפסטיבלי קאן האחרונים פרסי אריה זהב, כסף וברונזה.
במסגרת שדרוג האתר, נוסף ועודכן בלוג חדש העוסק בתחום יחסי הציבור, במדיה החברתית ובמה שביניהם, בו ניתן למצוא מאמרים מקצועיים בתחום.
"הנכנסים לאתר פוגשים מעין 'מערכת הפעלה' חדשה, עם חוקים משלה ועם ממשק תלת-מימדי, המילה האחורנה בעיצוב אתרים, שלא רק נוח ואינטואיטיבי לגולש, אלא גם יוצר חווית גלישה חדשה", אומר פת, מפתח פלאש בכיר בחברת Y&R. "המוטו שהנחה אותי, אותו קיבלתי מדוניצה, היה שחייבים 'לצאת מהקופסה'. אני חושב שהתוצאה הושגה...".
לדברי פת, האתר החדש זוכה לעניין בברנז'ת העיצוב הגלובלית ואף לוקח חלק בימים אלה בשתי תחרויות עיצוב בינלאומיות בתחום הפלאש - ה-thefwa וה-papervisionshowcase
www.dmc.co.il.