חברת מוטו תקשורת, מובילת תחום המגזינים בישראל, תשקיע 1,000,000 שקלים במיתוג מחדש של המגזין סטטוס כדי להחזירו למעמד כמגזין המוביל בארץ לחשיבה ניהולית ואסטרטגית.
מגזין סטטוס, הירחון לחשיבה ניהולית, הכולל מדורים עסקיים וניהוליים, ראיונות עם מנכ"לים מובילים, סוקר מה קורה בעולם בתחום העסקי ונותן עצות לניהול עסק בצורה מקצועית ואפקטיבית - יעבור בתקופה הקרובה שדרוג משמעותי.
רחל זיו, משנה למנכ"ל מוטו תקשורת, מסבירה כי, עם השינויים הארגוניים והתוכניים בחברה, הוחלט למתג מחדש את המגזין מבחינה מיצובית ומבחינה תוכנית. "המגזין יעסוק מעתה בניהול וחשיבה אסטרטגית ארוכת טווח ובצורה מעשית, בשונה ממה שהיה נהוג עד כה. כמו-כן המגזין ישתף אנשי מקצוע וממשל מהבכירים בישראל - והם ידגימו חשיבה אסטרטגית וניתוח של אירועים משמעותיים במדינה. במקביל לשינויי התוכן, תצא החברה בפעילויות שיווקיות ייחודיות לקהל המטרה ושיתופי פעולה אסטרטגיים, לצד קמפיין פרסומי".
מוטו תקשורת מוציאה לאור 17 מגזינים שונים בתחומי ההורות, הרכב, אוכל, עיצוב, תיירות, רוחניות - הנמכרים בשיטת המנויים, וברשת סטימצקי.
בנוסף למגזינים מפעילה מוטו תקשורת את אתר האינטרנט ifeel - פורטן לייף סטייל חדשני שמרכז כתבות מעולמות תוכן שונים ובנוסף גם אתרים מובילים בתחום הרכב, אופנועים, אופנה ובעלי חיים: motocar ,motobike ,fnet ,mypet החברה מובילה בארגון כינוסים מקצועיים והוצאת מגזיני חברות ומועדוני לקוחות.