האתר החדש כולל ממשק ידידותי למשתמש ומספק חווית גלישה נוחה ומהירה, תכנים מעודכנים, כלי הנעה אינטראקטיביים, ושירותים מקוונים. האתר גם יסייע ליצירת קשר בין לקוחות פוטנציאליים לסוכני הביטוח. האתר מעודד את הגולשים לקבל הצעות מחיר על מוצרי הביטוח השונים ומפנה את הגולש המתעניין לאחד מסוכני הביטוח הרלוונטיים
האתר החדש ידידותי לציבור הרחב ולסוכנים העובדים עם הכשרה ביטוח, שכן הוא מספק מידע רב על החברה ומוצריה. מידע זה מסייע לציבור להחליט איזה ביטוח מתאים לו ומשמש גם את הסוכנים בתהליכי המכירה מול מבוטחים פוטנציאלים. מעבר לכך, האתר מהווה כלי עזר ייחודי המגביר את שיתוף הפעולה של הכשרה ביטוח עם סוכניה ומחזק את מעמדם: כל לקוח פוטנציאלי המבקש הצעת מחיר דרך אתר האינטרנט יקבל רשימת סוכנים מהם יבחר את הסוכן שהוא מעוניין שיצור עימו קשר. פרטיו של אותו לקוח פוטנציאלי יועברו לסוכן אותו בחר, כך שהוא יוכל ליצור קשר ולקדם מכירת פוליסות ביטוח של הכשרה ביטוח.
לקוח של הכשרה ביטוח המעוניין לקבל הצעת מחיר בנוגע לאחד ממוצרי החברה יופנה אוטומטית לסוכניו וכך יוכלו הסוכנים ליצור קשר ולקדם מכירת פוליסות ביטוח של הכשרה ביטוח.
מבוטחי החברה ייהנו מאתר האינטרנט החדש באמצעות כניסה לאזור לקוחות שם יוכלו לצפות באופן שוטף במידע אודות תוכניות הביטוח שלהם, יעודכנו בהצעות ייחודיות ואטרקטיביות ויוכלו אף לקצר תהליכים בעידכון פרטים אישיים, הפקת דיווחים לצרכי מס באופן עצמאי, ודיווחים על אירועים ביטוחיים באמצעות אתר האינטרנט. חשוב לציין, כי אתר הלקוחות של הכשרה ביטוח מאפשר למבוטחים לצפות בתמונה המלאה של התיק הביטוחי שלהם: כלומר, במידע אודות פוליסות הביטוח האלמנטרי שלהם ופוליסות ביטוח החיים, במסך אחד. איחוד עולמות האלמנטרי והחיים באתר הלקוחות הינו דבר ייחודי בענף הביטוח, ומאפשר ללקוח לצפות בכל פוליסות הביטוח שלו באופן נוח ונגיש, ללא סרבול יתר.
בשלב הראשון הועלו לאוויר האתר השיווקי ואתר הלקוחות, כאשר בקרוב יעלה לאוויר גם אתר הסוכנים החדש, בו יוכלו הסוכנים להתעדכן במבצעי החברה השונים, במידע שוטף אודות עבודתם ובמגוון תכנים נוספים. כך, ייהנו סוכני הביטוח מהגדלת היקף הפעילות, מידע שוטף זמין וייעול של עבודתם מול החברה.
לדברי עופר טרמצ'י, מנכ"ל הכשרה ביטוח: "האתר מסייע לעבודת התפעול, מקל על שירות הלקוחות, מחזק את הקשר בין סוכן הביטוח לבין הלקוח ובלי ספק יוביל לשיפור ולייעול תהליכי העבודה של הסוכנים ושל החברה. הפניית לקוחות אל הסוכנים ולהפך, תקל ללא ספק על עומס העבודה השוטפת ותאפשר לכל הגורמים לקבל מענה מהיר יותר, מידע זמין, וטיפול יסודי בבקשותיהם, ותסייע לסוכנים להגדיל את מאגר לקוחותיהם".