X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נקסט ניין
▪  ▪  ▪

נקסט ניין, (www.NextNine.com), ספקית בינלאומית של פתרונות לשירותי מוצרים מרחוק (Remote Product Service - RPS), הודיעה היום על הצטרפותה לרשת השותפים של אורקל. נקסט ניין משתפת פעולה עם אורקל בפיתוח פתרונות המרחיבים את יישומי השירותים של אורקל ומאפשרים ליצרנים לשפר תהליכים עסקיים עם מידע בזמן אמת על נכסיהם.
NextNine Service Automation היא הפלטפורמה המובילה לשירות מוצרים מרחוק למערכות עסקית קריטיות ומשמשת יצרנים מובילים בכמה שווקים אנכיים, בהם ייצור, טלקומוניקציה ומערכות רפואיות לצורכי ניטור מרחוק, פתרון תקלות ותחזוקת נכסים באתר הלקוח.
שירות מוצרים מרחוק (RPS) מסייע בשיפור ומיכון תהליכים עסקיים, לרבות: הפעלה אוטומטית של בקרות שירות על-סמך מצב הנכס בזמן אמת, אספקת מידע אבחוני להאצת תיקון התקלות, ניטור זמני הפעולה של הנכס כדי לוודא עמידה בהסכמי רמת שירות (SLA), ייעול ההפצה של מוצרים מתכלים וחלפים על סמך מידע בזמן אמת, עידכון מערכות ניהול מידע עם מידע עדכני שנאסף באתר הלקוח, זיהוי הזדמנויות להגדלת כמויות מכירה (up-sell) ומכירת מוצרים קשורים (cross-sell) על סמך דפוסי השימוש במוצר וכן מעקב אפקטיבי אחד היצע של "מוצר כְּשֵירוּת".
"ככל שגדל השימוש הארגוני בשירות מרחוק, גוברת החשיבות של שילובו ביישומים המנהלים את התהליכים העסקיים", אומר נמרוד רייכנברג, סגן נשיא לפיתוח עסקי של נקסט ניין. "אנו שמחים לשתף פעולה עם אורקל ועם לקוחותינו המשותפים בפיתוח פתרונות המייעלים ומשפרים את מתן השירות ובסופו שלח דבר מאפשרים ללקוחותינו להגדיל את הרווחים מהשירות שהם מספקים".
אודות רשת השותפים של אורקל
רשת השותפים של אורקל (Oracle PartnerNetwork) היא רשת עסקית בינלאומית של יותר מ-22,000 חברות המספקות פתרונות תוכנה חדשניים המבוססים על תוכנה של אורקל. באמצעות גישה למוצרי אורקל בתחומי ההכשרה, השירותים הטכניים ותמיכה בשיווק ומכירות, רשת השותפים מסייע לחבריה את המשאבים הדרושים כדי להצליח בכלכלה הגלובלית של ימינו. שותפי אורקל יכולים להציע ללקוחותיהם פתרונות מתוחכמים המגובים במעמדה של אורקל כיצרנית התוכנה העסקית הגדולה בעולם. שותפים המפגינים ידע מעולה במוצר, מומחיות טכנית ומחויבות לעסקים עם אורקל יכולים להגיש בקשה להסמכת מומחים של אורקל.
אודות נקסט ניין
נקסט ניין מספקת פתרונות לשירות מוצרים מרחוק המאפשרים ליצרני מערכות עסקיות קריטיות לספק שירות מרחוק למוצריהם הממוקמים באתר הלקוח. עם שירות מרחוק, ארגונים יכולים לגלות ולאבחן תקלות בעזרת ניטור מרחוק, לוודא שהמערכות פועלות באופן אופטימלי ולקבל תובנות רבות ערך לגבי דפוסי השימוש במוצר. חברות בינלאומיות מובילות, בהן מוטורולה, ABB ו-GE Healthcare, משתמשות בפלטפורמה של נקסט ניין להפחתת עלויות תמיכה, הגדלת הכנסות משירותים חדשים ושיפור שביעות רצון הלקוחות.
תאריך:  02/11/2009   |   עודכן:  02/11/2009
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il