נס קפה טייסטרס צ'ויס עולה בקמפיין אינטרנטי חדש בהשקעה של 200,000 שקלים, באמצעות מקאן דיגיטל.
הקמפיין האינטרנטי, מהווה המשך לקמפיין הטלוויזיוני תחת המסר: שהרגעים היומיומיים הקטנים הם הרגעים המשמעותיים, כוכבי הקמפיין הם גולשים אמיתיים המתעדים את עצמם ברגעי היומיום המיוחדים שלהם. את סרטי הגולשים ניתן לראות באתר התחרות
www.tasterschoice.co.il,
גולשים שישלחו תמונות יומיות מרצף של חודש יזכו בצנצנת נס קפה טייסטרס צ'ויס; הגולש שיתעד את חייו מדי יום למשך התקופה הארוכה ביותר יזכה בחופשה משפחתית מפנקת ביעד אקזוטי.
הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים.