חברת Cal יוצאת בשבוע הבא עם קמפיין לקראת חג החנוכה בעלות של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין, "מותק של מתחזה", צולם עם הפרזנטור של Cal, שי אביבי, השחקן דני שטג וכל כוכבי "מותק של פסטיבל 2" (ביניהם: יובל המבולבל, רינת גבאי, טוביה צפיר, מיכל צפיר, אורנה דץ, אסף אשתר, מקס אולארצ'יק וצוות א-ב-ג-ד).
"מותק של מתחזה" ממשיך את סדרת הקמפיינים העוסקת בהטבות צרכניות ש-Cal מעניקה ללקוחותיה בהן מתחזה דני שטג ללקוח של Cal כדי ליהנות מהמבצעים שהחברה מציעה. שי אביבי, המזוהה זה שלוש שנים עם המהלכים האסטרטגיים ש-Cal מובילה, חושף בכל פעם את ההתחזות שלו ומסיים במשפט: "יותר פשוט להיות לקוח של Cal".
בקמפיין הנוכחי, מציעה Cal לכלל לקוחותיה כרטיסים ל"מותק של פסטיבל 2" ב-74 שקלים בלבד (במקום 149 שקלים) או שניים עד ארבעה כרטיסים במתנה ללקוחות המחזיקים בכרטיס Active שיעבירו הוראות קבע חדשות לחיוב בכרטיסם.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ב-9 בנובמבר באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ובאינטרנט ב-15 בנובמבר באמצעות חברת האינטראקטיב גורני. מופעי "מותק של פסטיבל 2" יתקיימו במהלך חודש דצמבר באשקלון, תל אביב, חיפה וירושלים.