X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת IOPtima
▪  ▪  ▪

חברת IOPtima מקבוצת ביו-לייט, הודיעה היום כי משרד הפטנטים האירופאי (EPO) אישר את בקשת הפטנט הראשונה למכשיר מבוסס הלייזר OT-134 לטיפול במחלת הגלאוקומה.
המערכת שפיתחה IOPtima מבוססת על טכנולוגיית לייזר CO2, המאפשרת טיפול לא פולשני יעיל, בטוח וקל לביצוע עבור הרופא.
גלאוקמה הינה מחלת העיניים השכיחה ביותר הגורמת לעלייה בלחץ התוך עיני ולפגיעה בעצב הראייה. המחלה נגרמת מחסימת דרכי הניקוז של הנוזל התוך עייני המצוי בזווית העין וכתוצאה מכך חל צמצום בשדה הראיה ההיקפי עד לעיוורון.
בקשת הפטנט אושרה על-ידי משרד הפטנטים האירופאי ומגינה באופן גורף על הקונספט הטיפולי של החברה ועל המערכות מבוססות הלייזר שפיתחה החברה.
ייחודה של הטכנולוגיה נעוץ בפיתוח מערכת מבוססת לייזר בעלת יכולת סריקה ובקרה המאפשרים סילוק רקמת תאים מדופן גלגל העין, ניקוז יעיל של הנוזל וכתוצאה מכך הורדת הלחץ התוך עיני.
לדברי דר' עמי איל, מנכ"ל ביו-לייט, "קבלת הפטנט באירופה מאפשרת לנו להמשיך בתהליך המסחור של המערכות ללא חשש. כזכור, קיבלנו לאחרונה אישור ׁCEׂ לשיווק המוצר באירופה ואנו נערכים להטמעת המערכות בשווקי אירופה במרביל להטמעה שכבר החלה במזרח. במקביל אנו מקיימים דיאלוג מול ה-FDA ומצפים להתחיל ניסוי קליני בארה"ב".
דר' יהושע דגני, מנכ"ל IOPtima מסר כי, "קבלת הפטנט הרחב לטכנולוגית איי אופטימה באירופה הינה חוליה נוספת בתהליך חיזוק מעמדנו לקראת השקת המערכת באירופה ומצטרפת לניסויים הקליניים שבוצעו במרכזים מובילים באירופה איטליה, ספרד, ורוסיה ולקבלת אישור ה-CE האירופאי. אנו מאמינים כי יש ביכולתנו לספק פתרון אמיתי וחשוב עבור מיליוני בני אדם הסובלים ממחלת עיניים הפוגעת בצורה קשה באיכות החיים והינה אחת הסיבות המרכזיות לעיוורון. ההערכות הן כי באירופה בלבד יהיו בשנת 2010 כ-12 מיליון איש חולים במחלה. שוק התרופות מוערך בכשלושה מיליארד דולר בשנה, בעולם כולו אולם לטיפול זה ישנן מגבלות יעילות ותופעות לוואי. כמו-כן שיעור ההיענות לטיפול נמוך ומחירו יקר. גם לטיפול הניתוחי המקובל כיום תופעות לוואי רבות ולכן הוא מבוצע רק כמוצא אחרון. לאור זאת אנו מאמינים כי המוצר של IOPtima עונה על צרכים אמיתיים בשווקי ענק לרבות בשוק האירופאי ואנו מאמינים כי פיתרון איי אופטימה יאפשר ביצוע בדיקות טיפול מהיר, בטוח ויעיל, במחיר תחרותי לתרופות ולפרוצדורות הקיימות כיום לטיפול במחלה".
בימים אלו מתקיים בסן-פרנציסקו כינוס ה-AMERICAN ACAFDAMY OF OPHTHALMOLOGY, שהינו הכינוס השנתי החשוב והגדול מסוגו בתחום האופטלמולוגיה, שם משיקה איי אופטימה את מערכת ה-IOPtiMate שהיא דגם מתקדם יותר של המערכת הכולל שיפורים ארגונומיים ומגוון מודולי הפעלה שלא היו קיימים בדגם 134 - OT הקודם. במסגרת ההשקה ביצעה איי אופטימה הדגמות מעבדתיות (WET LAB) שבהן נחשפה המערכת למנתחי הגלאוקומה המובילים בעולם ואף ניתנה להם הזדמנות לתרגל שימוש במערכת בפועל. איי אופטימה מאמינה כי החשיפה והאפשרות לתרגול "רטוב" במערכת יקדם את המודעות לפתרון שפיתחה החברה וליתרונותיו בקרב מובילי הדעה הבכירים בעולם. כמו-כן, מנצלת איי אופטימה את הכינוס להמשך מהלכי המסחור של המערכת, כאשר עתה נפתח בפניה גם השוק האירופאי.
על חברת IOPtima
חברת IOPtima הנה חברה-בת של ביו-לייט (Bio-Light Science Investments), חברת ניהול ואחזקות המתמחה בטכנולוגיות ביו-רפואיות. ביו-לייט נסחרת בבורסה של תל אביב תחת הרישום TASE:BOLT. לפרטים נוספים: www.ioptima.co.il www.bio-light.co.il.

תאריך:  05/11/2009   |   עודכן:  05/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il