X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Yes
▪  ▪  ▪
[צילום: © 2009 Twentieth Century Fox Film Corporation. All rights reserved]

Modern Family, הסדרה הקומית החדשה המצליחה ביותר בעונת השידורים הנוכחית בארה"ב מגיעה ל-yes ותשודר במהלך 2010 בערוץ Yes stars Comedy. מבקרי הטלוויזיה בארה"ב הכתירו את Modern Family כקומדיה הטובה ביותר העונה.
Modern Family היא קומדיה מהדור החדש, מצולמת בסינגל-קאמרה וללא פס-צחוק ברקע. זוהי קומדיה שבה צוות צילום, שאינו נראה או נשמע לצופים, עוקב אחר שלוש משפחות (בסיום הפרק הראשון מתגלה לצופים שלמעשה כולן חלק מאותה משפחת מורחבת) ובני המשפחות השונות אף מוּשבים לוידויים אישיים מול המצלמה. הסדרה נוצרה על-ידי זוכי האמי סטיבן לוויטן וכריסטופר לויד ששיתפו פעולה בעבר ב"פרייז'ר" וברזומה שלהם, בין היתר, גם "תהרוג אותי וזהו" (לוויטן) ו"כנפיים" (לויד).
הסדרה היא ללא ספק חביבת המבקרים - והיא זוכה העונה לציון הגבוה ביותר מכל סדרה אחרת. הסדרה גם מובילה את משבצת השידור שלה בקרב פלח השוק המועדף על המפרסמים של גילאי 49-18 וממוצע הצופים שלה עומד על כ-10 מיליון. לאחר שידור של שלושה פרקים בלבד הודיעה רשת ABC על הזמנת עונה מלאה בת 22 פרקים מהסדרה.
Modern Family מצטרפת לסדרות המובילות של יס: Glee, עקרות בית נואשות, האנטומיה של גריי, דקסטר, גיבורים, מרפאה פרטית, המנטליסט, העשב של השכן, שני גברים וחצי, ניפ/טאק, שושלת טיודור ועוד.
המשפחות ב-Modern Family
משפחת דלגדו-פריצ'ט - ג'יי פריצ'ט (אד או'ניל, אל באנדי ב"נשואים פלוס"), אבי המשפחה. גרוש שנישא מחדש לפני 6 חודשים לגלוריה דלגדו (סופיה ורגארה, "כסף, דארלינג"), בחורה צעירה וסקסית ואם למני בן העשר.
משפחת דנפי - קלייר דנפי (ג'ולי בואן, "אד", "בוסטון ליגל", "אבודים") היא בתו של ג'יי פריצ'ט והנה עקרת בית. היא נשואה לפיל (טיי בורל, "אוצר לאומי: ספר הסודות", "הענק הירוק") סוכן נדל"ן במקצועו. לזוג שלושה ילדים - היילי, הבכורה, שטחית וצמודה לסלולרי שלה; אלכס - האמצעית, ילדה גאונה שנהנית להוכיח את עליונותה האינטלקטואלית על אחותה ואחיה; לוק, צעיר הילדים שאינו מבריק במיוחד ונוהג להסתבך בצרות.
משפחת פריצ'ט וטאקר - מיטשל פריצ'ט (ג'סי טיילר פרגוסון, שחקן עתיר ניסיון בברודוויי) הוא בנו של ג'יי פריצ'ט והומוסקסואל מוצהר (כמו-גם השחקן המגלם אותו), מעט סנוב שמעדיף מחזות זמר על-פני פוטבול. הוא חי עם בן זוגו מזה חמש שנים קמרון טאקר (אריק סטונסטריט, "כמעט מפורסמים"). חיבתו לאיסוף עטים נובעים עתיקים ומיומנותו בסידור פרחים יפנים לא סותרת את עובדת היותו בעבר שחקן פוטבול בקולג' מה שמספק נושאי שיחה משותפים עם אבי המשפחה ג'יי, למורת רוחו של מיטשל. הסדרה נפתחת עם שובם של השניים מויאטנם שם אימצו תינוקת בשם לילי.
שחקנים אורחים:
שלי לונג ("חופשי על הבר") התארחה כדידי פריצ'ט, גרושתו של ג'יי (או'ניל) ואמם של קלייר (בואן) ומיטשל (פרגוסון). בהמשך העונה יתארחו גם אדוארד נורטון ("מועדון קרב", "הענק הירוק"), אליזבט בנקס ("סקראבס", "זאק ומירי עושים פורנו") ובנג'מין בראט ("חוק וסדר", "טראפיק").

תאריך:  15/11/2009   |   עודכן:  15/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il